بانک نرم افزار مرکزی

ارائه دهنده نرم افزار های اورجینال و نرم افزار های مهندسی و تخصصی و تعمیرات نرم افزار و سخت افزار در شیراز می باشد

بانک نرم افزار مرکزی

ارائه دهنده نرم افزار های اورجینال و نرم افزار های مهندسی و تخصصی و تعمیرات نرم افزار و سخت افزار در شیراز می باشد

آموزش تعویض هارد لپ تاپ در شیراز

تعویض هارد لپ تاپ در شیراز

تعویض هارد لپ تاپ در شیراز (HDD یا SSD ) به دلیل اینکه تمام داده ها را ذخیره می کند و برای کار با کامپیوتر یا لپ تاپ بسیار مهم است، بهتر است قبل از اینکه کاملاً فرسوده شود ، انجام شود. با گذشت زمان و استفاده طولانی مدت هارد دیسک ضعیف می شود که باعث طولانی شدن زمان خواندن و نوشتن می شود ، بنابراین سرعت لپ تاپ را کاهش می دهد.

شما به یکی از دو دلیل نیاز به تعویض هارد لپ تاپ در رایانه خود دارید: درایو فعلی شما دچار نقص سخت افزاری شده و نیاز به تعویض دارد و یا می خواهید هارد دیسک اصلی خود را برای افزایش سرعت یا ظرفیت ارتقا دهید.

همچنین یکی دیگر از روش های کاهش سرعت لپ تاپ و پایین آمدن عملکرد شما در کار با نرم افزارها، تعویض رم لپ تاپ و ارتقا آن می باشد که ما می توانیم با بررسی وضعیت سلامت هارد لپ تاپ شما و تست قطعات سخت افزاری سیستم ، میزان خرابی رایانه شما را تشخیص داده و اگر نیاز به تعویض یا ارتقا احتمالی هارد دیسک و … وجود داشت در کمترین زمان برای شما انجام دهیم .

معمولا کاربران اطلاعات مورد نیاز و مهمی را بر روی هارد اکسترنال خود نگهداری و با خود جابجا می کنند اما عمدتا از آسیب هایی که در پیش رویشان است نا آگاهند. اما جای نگرانی نیست ، کارشناسان ما علاوه بر بازیابی اطلاعات هارد و تعویض هارد لپ تاپ در شیراز ،تعمیر هارد اکسترنال را نیز انجام می دهند. بانک نرم افزار مرکزی آماده خدمت رسانی به شماست.

بررسی سلامت هارد قبل از تعویض هارد لپ تاپ در شیراز ،به شما فرصتی می دهد تا داده های ذخیره شده روی هارد، از جمله سیستم عامل خود را ذخیره کنید. گرچه تعویض هارد لپ تاپ در شیراز پیچیده تر از آن است که بسیاری از کاربران خودشان توانایی انجام آنرا داشته باشند و بهتر است به متخصصین سپرده شود، اما با انجام مراحل گفته شده امیدواریم مشکلی نداشته باشید.

در صورت برخورد با مشکل حین انجام تعویض هارد لپ تاپ در شیراز می توانید با متخصصین مجرب ما در مرکز از طریق تماس با ما در ارتباط باشید.

آموزش بازیابی هارد ،ارتقا و تعویض هارد لپ تاپ در شیراز

هزینه تعویض هارد لپ تاپ در شیراز چقدر است ؟

قیمت و هزینه تعمیر و تعویض هارد لپ تاپ براساس فاکتورهای مختلف متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، میزان خرابی، نیاز به وجود قطعات، مدل لپ تاپ و برخی عوامل دیگر در این خصوص تاثیرگذار هستند. حتی در برخی اوقات ممکن است شهر محل تعمیر نیز بر قیمت تعمیر لپ‌تاپ تاثیر داشته باشد.

با این حال، چنانچه بخواهیم یک بازه قیمتی در خصوص تعویض هارد لپ تاپ در شیراز بیان کنیم، می‌توانیم عددی بین 50 تا 150 هزار تومان را برای آن در نظر گرفت. هر چند طبیعی است که این عدد به مرور زمان دچار تغییر و نوسان خواهد شد. دقت داشته باشید که توجه به هارد و نگهداری از آن همیشه کم دردسر و کم هزینه تر از تعمیرات خواهد بود بنابراین بهتر است از اولین روزهایی که از لپ تاپ خود استفاده می کنید به شدت مراقب این قطعه حیاتی باشید.

برای دوستانی که تمایل دارند خودشان اینکار را انجام دهند و یا امکان حضور در فروشگاه بانک نرم افزار مرکزی را ندارند ،در راهنمای زیر ، مراحل اساسی نحوه تعویض هارد لپ تاپ در شیراز و همچنین بهترین راه برای راه اندازی مجدد سیستم عامل را شرح خواهیم داد. این راهنما هم برای تعویض هارد دیسک معیوب است و هم برای تعویض یک هارد قدیمی HDD با سرعت پایین با هارد SSD که سیستم شما با سرعت بیشتری کار کند.

هزینه تعمیر هارد درایو لپ تاپ

مرکز ما توانایی حل چه مشکلاتی مربوط به تعویض هارد لپ تاپ در شیراز را دارد ؟

_ عدم شناسایی قطعه توسط مادربرد Non Identify
_ انواع خرابی های برد هارددیسک و عدم روشن شدن هارد دیسک به دلیل خرابی برد 
_ کند شدن هارددیسک و نصب نشدن سیستم عامل بروی هارد
_ S.M.A.R.T (SMART) و خطای F1 در هنگام بالا آمدن هارد دیسک
_ ویروس کشی
_ ظرفیت صفر هارددیسک و یا عدم نمایش صحیح ظرفیت هارد دیسک
_ صدای ناهنجار هارددیسک و هرگونه تق تق و …
_ کم شدن ظرفیت هارددیسک
_ انواع مدیا (سیلندر) هارددیسک
_ اصلاح انواع فرم ویر Firmware HDD ، اصلاح ماژول ها و سیستم فایل های هارد دیسک
_ بدسکتور گیری بدون از بین رفتن اطلاعات و از بین بردن بدسکتور
_ عدم نصب ویندوز و سیستم عامل بروی هارد و عدم پارتیشن بندی هارد
_ رام و اصلاح آن ROM PCB or HDD
_ برداشتن پسورد هارددیسک Remove HDD Password – HDD lock 

آموزش تعویض هارد لپ تاپ در شیراز

برای تعویض هارد لپ تاپ ، باید از هر داده ای که می خواهید نگه دارید پشتیبان تهیه کنید ، هارد دیسک قدیمی را حذف نصب کنید ، هارد دیسک جدید را نصب کنید و سپس اطلاعات پشتیبان تهیه شده را بازیابی کنید.

هزینه تعویض هارد لپ تاپ در شیراز

1. از داده ها پشتیبان تهیه کنید

تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعاتی که می خواهید نگه دارید مهمترین مرحله در این فرآیند است. قبل از انجام مراحل مربوط به تعویض هارد لپ تاپ ، از همه مواردی که می خواهید نگه دارید پشتیبان تهیه کنید ، از جمله:برنامه ها، اسناد، فایلهای عکس و فیلم ،پرونده های موسیقی و لیست پخش ،بازی ها و محتوای قابل بارگیری (DLC). می توانید این کار را با مراجعه به مطلب تهیه نسخه پشتیبان یا بکاپ انجام دهید. وقت خود را برای بررسی برنامه هایی که می خواهید نگه دارید اختصاص دهید و دیسک های اصلی یا پرونده های داده خود را برای نصب مجدد در درایو جدید خود ذخیره کنید.

2. هارد درایو قدیمی را جدا کنید

قبل از شروع کار ، مطمئن شوید که رایانه شما خاموش و از برق جدا شده است. همچنین به شما توصیه می کنیم از مات و مچ بند ضد الکتریسیته ساکن استفاده کنید. این کار باعث می شود شما هیچ الکتریسیته ساکن داخلی را به قطعات داخلی رایانه منتقل نکنید.

برای شروع تعویض هارد لپ تاپ ،در کامپیوتر یا لپ تاپ خود را باز کنید.جزئیات در اینجا به نوع رایانه شما بستگی دارد.معمولاً توسط پیچ های کوچک در جای خود نگه داشته می شود یا ممکن است مکانیسم کشویی وجود داشته باشد.
در مرحله بعد شما باید هارد را پیدا کنید و کابل های برق و اتصالات داده را از خود درایو جدا کنید. برای نصب هارد دیسک جدید به اسناد مراجعه کنید و برای اینکه نحوه جدا کردن هارد دیسک قدیمی از اتصال دهنده های برق و داده به طور خاص ، به عقب کار کنید. اگر مطمئن نیستید ، مارک خاص رایانه خود را بصورت آنلاین بررسی کنید.

4. درایو جدید را قرار دهید

برای قرار دادن هارد درایو جدید ، مراحل انجام شده را به سادگی معکوس کنید. اتصال دهنده های برق را با توجه به مستندات درایو جدید وصل کنید ، سپس با سیم های اتصال داده پیگیری کنید.
درایو را در جایی که قبلاً درایو بود ، ایمن کنید و سپس همان کابلهای برق و داده را دوباره وصل کنید. در مورد تعویض هارد کامپیوتر بسته به کوتاه بودن اتصال دهنده ها ، ممکن است مجبور شوید ابتدا درایو را به داخل محفظه بکشید. پیچ هایی را که درایو را نگه دارید در قاب قرار دهید ، درب کیس کامپیوتر را ببندید و اکنون تعویض هارد لپ تاپ انجام شده است و آماده راه اندازی یک هارد جدید هستید.

راهنمای خرید و تعویض هارد لپ تاپ در شیراز

5. سیستم عامل را دوباره نصب کنید

بعد از اینکه مراحل فیزیکی تعویض هارد لپ تاپ خود را تمام کردید و قبل از اینکه برای اولین بار از آن استفاده کنید ، باید هارد دیسک را به درستی قالب بندی و تقسیم کنید. این یک روند ساده برای کاربران ویندوز است ، اما باید قبل از هر چیز دیگری انجام شود.
خوشبختانه قرار دادن نصب ویندوز دوباره بر روی کامپیوتر این دو مرحله را به صورت خودکار انجام می دهد. سیستم عامل شما مراحل دقیق را تعیین می کند ، اما برای ویندوز 10 یا ویندوز 10 پرو برای رایانه های شخصی و لپ تاپ ها ، نصب وی شامل مراحل زیر است:
1. با اتصال کامپیوتر خود و روشن کردن آن کار را شروع کنید. برای رایانه های HP ، پس از راه اندازی ، بارها و بارها کلید “Escape” را فشار دهید.
2. منوی راه اندازی با گزینه ای برای دسترسی به منوی Boot ظاهر می شود. با استفاده از منوی Boot به رایانه بگویید که از کجا شروع کند – یا USB یا دیسک نصب که اوایل ایجاد کرده و قرار داده اید.
3. دستورالعملهای مربوط به پارتیشن بندی ، قالب بندی و نصب ویندوز را بر روی هارد دیسک جدید خود دنبال کنید. بیشتر کاربران می توانند از تنظیمات پیش فرض استفاده کنند و فعلاً هیچ کاری را سفارشی نمی کنند.
4. ممکن است از شما خواسته شود کامپیوتر را دوباره راه اندازی کنید. همچنین ممکن است رایانه قبل از اینکه تمام شود چندین بار خود به خود راه اندازی شود. بسته به هارد دیسک و سیستم عامل خود ، چند ساعت زمان برای تکمیل مراحل اختصاص دهید.
5. هنگامی که رایانه برای آخرین بار مجدداً راه اندازی شد و صفحه ورود به سیستم Windows را مشاهده کردید ، آماده استفاده از هارد جدید خود هستید.

تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ و کامپیوتر

6.فرمت کردن هارد دیسک

بعد از طی کردن تمام مراحل قبل که توسط کارشناسان ما چندین و چند بار برای تعویض هارد لپ تاپ در شیراز انجام شده و پس از روشن شدن رایانه ، نوبت به فرمت کردن هارد دیسک رسیده است تا آماده ذخیره پرونده ها باشد. پس از اتمام کار ، داده هایی را که پشتیبان گیری کرده اید در درایو جدید کپی کنید و تنظیم کنید!

 

نکات اضافی تعویض هارد لپ تاپ 

1. اگر مطمئن نیستید که چگونه درباره هارد درایو یا رایانه خاص خود تحقیق کنید و قبلاً هیچ کار رایانه ای انجام نداده اید، مشخصات سخت افزاری مدل رایانه خود ممکن است زمان بر باشد. شما می توانید با کارشناسان ما برای تعویض لپ تاپ در شیراز در این مورد مشورت کنید.

2. عدم اطلاع از اتصال به کجا و عدم ایمن سازی صحیح هارد درایو جدید می تواند به داده هایی که ذخیره کرده اید و همچنین اجزای جداگانه رایانه آسیب برساند. می توانید از متخصصان ما در بانک نرم افزار مرکزی کمک بگیرید.

3. به یاد داشته باشید که همیشه باید روی سطح ضد الکتریسیته ساکن و در حالت قطع برق کار کنید زیرا عدم اتصال به کامپیوتر باعث از بین رفتن داده ها و صدمات الکتریکی می شود.

 

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم شما را با نحوه تعویض هارد لپ تاپ در شیراز ،توسط کارشناسان ما، تا حدودی آشنا کنیم. هم‌چنین مواردی را با هم بررسی کردیم که باید قبل از تصمیم به تعویض هارد لپ تاپ در شیراز بدانید و در نهایت با توجه به تصمیم و بودجه در نظر گرفته خود می‌توانید به تعویض یا تعمیر آن اقدام نمایید.

تکنسین های مجرب مرکز تعمیرات بانک نرم افزار مرکزی از جمله تکنسین های تعمیر لپ تاپ در شیراز تمام تلاششان رو میکنند که خدمات تعمیری را در بالاترین سطح کیفی به کاربرها ارائه دهند. شما عزیزان برای دریافت خدمات تخصصی بانک نرم افزار مرکزی در شیراز ، می توانید با همکاران ما در این مرکز تماس بگیرید یا به سایر بخش های وب سایت مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید :

رفع مشکل خاموش نشدن کامل هارد ،فن و لپتاپ در ویندوز 10 ،7 و 8 

بهترین روش رمزگذاری فلش و هارد در ویندوز 10 

منبع : https://centersoftware.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد