خرید آنلاین نرم افزار در شیراز از فروشگاه اینترنتی بانک نرم افزار مرکزی یکی از چند خدماتی است که مرکز ما انجام می دهد. فروشگاه ما با ارتباط مستقیم با تأمین کنندگان اصلی کالاها چه در داخل و چه در خارج و استفاده از شیوه های مدیریتی تلاش می نماید کالاهای اصلی را بدون واسطه و با کیفیت بالا با ضمانت نامه شرکت های معتبر ضمانت کننده ایرانی تهیه و بوسیله سریع‌ترین روشهای ارسال از قبیل پست سفارشی ، تیپاکس ، پست هوایی ، ….. با بیمه مطمئن و بسته بندی مناسب جهت جلوگیری از هر گونه صدمات فیزیکی و یا احتمالی – تقدیم شما نماید.

یکی از امکانات ویژه بانک نرم افزار مرکزی خرید حضوری می باشد هرچند که خرید آنلاین نرم افزار توصیه می شود اما برای برخی از دوستان که نیاز به مشاهده فیزیکی کالا را دارند می تواند به آدرس ما در استان فارس جهت خرید مراجعه نمایند.

شما برای خرید آنلاین نرم افزار در شیراز باید به نیاز ها و خواسته‌ هایتان توجه کنید. ممکن است نیاز داشته باشید سیستم عامل کامپیوتر خود را تعویض کنید که مجموعه ‌های مختلف سیستم عامل، مناسب شما خواهند بود. همچنین، ممکن است بخواهید مجموعه نرم افزارهای کاربردی ، نرم افزارهای گرافیکی ، نرم افزار حسابداری ، نرم افزارهای مهندسی ، نرم افزارهای برنامه نویسی و یا آنتی ویروس را بر روی سیستم خود نصب کنید که همگی این نرم افزارها موجود هستند و می توانید به راحتی آنها را خریداری کنید و از آنها استفاده کنید.

پیش از این با تولید مقالاتی مانند نصب ویندوز در شیراز ، تعمیر لپ تاپ در شیراز و … در خدمت شما بوده ایم.

خرید اینترنتی نرم افزار تخصصی و عمومی

اطلاعاتی درباره خرید نرم افزار تخصصی و عمومی و پکیج های آموزشی :

این مجموعه نرم افزار ها شامل DVD معمولی 4 گیگ و یا DVD9 است ، که معمولا دارای پک بسته بندی ، لیبل و پلمپ جعبه است ، شما میتوانید با انتخاب هر یک از نرم افزارهای تخصصی و عمومی از طریق فروشگاه اینترنتی ما و یا از طریق فروشگاه بانک نرم افزار مرکزی به صورت حضوری، محصول خود را خریداری کرده و استفاده نمایید.

شایان ذکر است که کلیه نرم افزار ها شامل یک آموزش نصب یا راه اندازی و یا استفاده میباشد و درصورت عدم نبود آموزش مورد نیاز میتوانید با متخصصین ما برای رفع سؤالات خود در ارتباط باشید.

خدماتی که بانک نرم افزار مرکزی برای خرید اینترنتی نرم افزار ارائه می دهد :

فروشگاه اینترنتی بانک نرم افزار مرکزی با بیش از یک دهه تجربه و سابقه کار در امور فروش محصولات آموزشی و نرم افزاری و بازی، آمادگی دارد تا در زمینه های زیر خدمات تخصصی ارائه دهد:

1 – فروش پکیج های آموزشی رشته های مختلف، از شرکت های تخصصی مطرح در این زمینه با قیمت مناسب

2 – خرید انواع نرم افزار با قیمت مناسب و گارانتی معتبر از برندهای مختلف

3 _ امکان مرجوعی نرم افزار و پکیج آموزشی در صورت خرابی یا معیوب بودن

4 – فروش بازیهای رایانه ای با مجوز بنیاد ملی بازیهای رایانه ای

5 _ نصب نرم افزارهای تخصصی و عمومی ( در صورت امکان نصب به صورت آنلاین و از طریق نرم افزار انیدسک هم انجام می شود )

6 _ نصب انواع بازی های کامپیوتری و ….

طبق ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی خریدار به شرط باز نشدن کالا و بسته بندی و در صورت وارد نیامدن هرگونه خسارتی به کالا و بسته بندی نرم افزار های اورجینال تا 7 روز کاری فرصت دارد تا انصراف خود را از خرید کالا اعلام نماید.

مجموعه های کامل نرم افزاری چه مزیتی دارند ؟

خرید آنلاین نرم افزار و مجموعه های کامل نرم افزاری مانند گردو و کینگ که هر ساله نسخه های جدید و به روز آنها منتشر می ‌شود، گزینه‌ های بسیار مناسبی برای داشتن انواع برنامه های مختلف هستند. با تهیه این مجموعه ها، می توانید به نرم افزارها به صورت یک جا دسترسی داشته باشید که برای بسیاری از افراد، انتخاب مناسبی هست.

بانک نرم افزار مرکزی برای رفاه حال شما مشتریان عزیز، طرح ویژه ای فراهم کرده است. به این صورت که اگر شما نسخه های قبلی مجموعه نرم افزاری king را دارید، ما پکیج شما را خریداری کرده و آخرین نسخه از مجموعه کینگ را به شما می فروشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

نرم افزار های پرفروش بانک نرم افزار مرکزی

  • سیستم عامل Windows 10 Pro اورجینال Microsoft و دیگر سیستم عامل ها
  • مجموعه نرم افزار های برنامه نویسی
  • آنتی ویروس های اورجینال تک کاربره و چند کاربره
  • نرم افزار حسابداری هلو برای مشاغل مختلف ، نرم افزار حسابداری رستوران و فست فود مطبخ و زعفران ، نرم افزار حسابداری نیکان
  • مجموعه کامل نرم افزاری کینگ و گردو
  • انواع بازی

جمع بندی

با توجه به نکاتی که گفته شد، فروشگاه نرم افزار کامپیوتر بانک نرم افزار مرکزی با فروش نرم افزارهای تخصصی در شیراز آماده خدمت رسانی به شماست و شما به راحتی می توانید نرم افزار و یا پکیج آموزشی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید و از قابلیت ‌های آن بهره مند شوید.

فروشگاه اینترنتی نرم افزار کامپیوتر بانک نرم افزار مرکزی با داشتن بزرگترین سایت فروش نرم افزار در جنوب کشور آماده خدمت رسانی به شماست. همچنین با خرید آنلاین نرم افزار در شیراز ،مهم نیست در کدام نقطه از کشور هستید ما در حداقل زمان با کمترین هزینه خرید شما را به دست شما میرسانیم و هدف اصلی ما رضایت مندی شما دوست عزیز است.

منبع : https://centersoftware.ir/