بانک نرم افزار مرکزی

ارائه دهنده نرم افزار های اورجینال و نرم افزار های مهندسی و تخصصی و تعمیرات نرم افزار و سخت افزار در شیراز می باشد

بانک نرم افزار مرکزی

ارائه دهنده نرم افزار های اورجینال و نرم افزار های مهندسی و تخصصی و تعمیرات نرم افزار و سخت افزار در شیراز می باشد

تعویض رم کامپیوتر در شیراز

تعویض رم کامپیوتر در شیراز

تعویض رم کامپیوتر در شیراز از جمله خدماتی است که متخصصین ما در مرکز بانک نرم افزار مرکزی انجام می دهند. ارتقا و تعویض رم کامپیوتر ساده ترین و مؤثرترین روش برای افزایش عملکرد رایانه است. 

اگر لپ تاپ شما کند شده است و عملکرد شما در کار با نرم افزارها را پایین آورده است، ممکن است به علت پایین بودن رم کامپیوتر باشد. یکی از روش های حل این مشکل تعویض رم کامپیوتر و ارتقا آن می باشد و به عنوان یک راهکار از نظر هزینه نسبت به خرید لپ تاپ جدید ، مقرون به صرفه تر است.

 

با تعویض و ارتقا حافظه رم کامپیوتر دسکتاپ شما ،می توانید رایانه خود را سریعتر کنید، پاسخ دهی سیستم افزایش پیدا می کند و کارهای مالتی تسکینگ به صورت یکپارچه تری انجام خواهد شد.به طور کلی ، داشتن رم بیشتر می تواند به رایانه شما اجازه دهد کارهای بیشتری را به طور همزمان انجام دهد ، اگرچه این به عوامل مختلفی نیز بستگی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

 

پیش از این با تولید مقالاتی مانند تعویض رم لپ تاپ ، تعویض هارد ssd و ... در خدمت شما بوده ایم.

 

درست است که تعویض رم کامپیوتر کار چندان سختی نیست اما اگر برای اولین بار است می خواهید اینکار را انجام دهید، توصیه می کنیم برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل با متخصصین ما در این زمینه مشورت کنید.

 

هزینه تعویض و ارتقا رم کامپیوتر در شیراز

در خصوص هزینه تعویض رم کامپیوتر هم باید در نظر داشته باشید که قیمت رم با توجه به برند آن که می تواند یکی از برندهای سامسونگ ، کینگستون ، هاینیکس ، اپیسر ، الپیدا ، الکسیر ، ای دیتا ، ترنسند ، توربو چیپ ، کروشیال و ... باشد ، نوع آن که می تواند یکی از مدل های DDR3 ، DDR2 ،   DDR4 و ... و همچنین حافظه آن که 2GB ، 4GB ، 8GB و ... است و عوامل دیگری مانند نوسان بازار ، مرکزی که تعویض رم کامپیوتر خود را به انها می سپارید و ... متفاوت باشد ، ولی حدودا 500 هزار تومان به بالا هزینه تعویض رم کامپیوتر شما خواهد شد.

 

 لازم به ذکر است تعویض رم لپ تاپ در شیراز و در بانک نرم افزار مرکزی با گارانتی پس از تعمیرات انجام می شود و در صورت بروز هرگونه مشکلی در قسمت مورد تعمیر قرار گرفته، نسبت به بر طرف سازی آن اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

 

هزینه تعویض و ارتقا رم کامپیوتر در شیراز

 

چه مقدار حافظه رم نیاز دارید ؟

قبل از اقدام برای تعویض رم کامپیوتر باید به این سؤال جواب دهید. به طور کلی ، رم بیشتر باعث افزایش عملکرد سیستم می شود . افزایش حافظه رم از 4 گیگابایت به 8 گیگابایت حتما تغییر بزرگی در عملکرد سیستم ایجاد خواهد کرد . هم چنین افزایش از 8 گیگابایت به 16 گیگابایت باز هم عملکرد خوبی را نشان می دهد . با وجود فراتر از 16 گیگابایت ، یک افزایش کوچکتر همچنان خواهد بود. البته برخی از این موارد بستگی به چیزی دارد که از رایانه شخصی خود استفاده می کنید .

 

در حال حاضر ، ما به طور کلی حداقل 4 گیگابایت رم را برای اکثر افراد توصیه می کنیم. این یک نوع معمولی برای نحوه استفاده اکثر مردم از رایانه های شخصی خود است. اگر اهل بازی هستید یا اغلب از نرم افزار های سنگینی (مانند Photoshop یا Lightroom و …) استفاده می کنید ، حداقل 8 گیگابایت حافظه رم نیاز خواهید داشت.

 

هشدارهای قبل از تعویض رم کامپیوتر

  • الکتریسته ساکن می تواند به قطعات سیستم شما آسیب برساند. قبل از تعویض رم ، حتماً مچ بند ضد استاتیک بپوشید ، یا با لمس فلز های اطراف کیس خود و ارتباط خود با زمین آن را تخلیه کنید. اگر می توانید از کفش های لاستیکی استفاده کنید و ارتقا رم را روی یک کف لخت انجام دهید. در صورت امکان روی فرش یا موکت نباشد.تا از آسیب دیدن قطعات سیستم خود در طول فرآیند نصب رم جلوگیری به عمل آورید.
  • برای محافظت از ماژول حافظه، از دست زدن به پین های طلایی یا تراشه ها خودداری کنید. بهتر است ماژول را از لبه بالایی یا گوشه ها نگه دارید.
  •  

اگر نیازی به ارتقای رم کامپیوتر برای افزایش عملکرد آن ندارید، خرید حافظه SSD راه‌حل مناسبی محسوب می‌شود و در آخرین مرحله می‌توانید CPU یا GPU سیستم خود را ارتقا دهید.

 

هشدارهای قبل از تعویض رم کامپیوتر

 

سیستم شما از چه مقدار حافظه رم پشتیبانی می کند ؟

بخش دیگر معادله رم این است که بدانید در کل کامپیوتر شما از چه میزان حافظه رم پشتیبانی می کند . در اینجا دو عامل وجود دارد : حداکثر رم پشتیبانی ویندوز شما شما و حداکثر عملکرد مادربرد شما .اما معمولاً نوع مادربرد عامل محدود کننده افزایش ماژول رم است.

 

  • ویندوز 32 بیتی: نسخه های 32 بیتی ویندوز تنها می تواند حداکثر 4 گیگابایت رم را پشتیبانی کنند حتی اگر از نسخه های Home ، Professional یا Enterprise استفاده می کنید. همچنین در مورد ویندوز 10 و 7 نیز صدق می کند .
  • ویندوز 10 نسخه 64 بیتی: نسخه های 64 بیتی ویندوز 10 می توانند برای حداکثر 128 گیگابایت در نسخه Windows 10 Home و حداکثر 2TB برای نسخه های  Education ، Professional یا Enterprise پشتیبانی می کنند  .
  • ویندوز 7 نسخه 64 بیتی:در ویندوز 7 همه چیز کمی متفاوت است. نسخه Home Basic می تواند حداکثر 8 گیگابایت ، نسخه Home Premium تا 16 گیگابایت و نسخه Windows 7 Professional تا 192 گیگابایت را پشتیبانی خواهد کرد  .

 

بخش دوم معادله (مادربرد شما چه مقدار حافظه را پشتیبانی می کند) کاملاً به تولید کننده بستگی دارد ، اگرچه بیشتر رایانه های مدرن حداقل 8 گیگابایت  و به احتمال زیاد 16 گیگابایت یا بیشتر را پشتیبانی می کنند . برای فهمیدن جزئیات بیشتر باید مدارک مربوط به مادربرد یا رایانه شخصی خود را بررسی کنید.این نوع اطلاعات به طور معمول در دفترچه راهنما و بسته بندی مادربورد چاپ می شود. اگر دفترچه راهنما را در اختیار ندارید ، می توانید به مادربورد خود نگاه کنید ، در اکثر مواقع در کنار جایگاه RAM روی مادربورد این اطلاعات درج شده است.

 

بیشتر مادربردها فقط از یک نوع حافظه رم پشتیبانی می کنند(DDR2,DDR3,…) بنابراین مادربرد خود را بررسی کنید تا ببینید که چه نوع رم را میتواند ساپورت کند. 

بیشتر مادربردهای مدرن از DDR4 پشتیبانی می کنند که میزان عملکرد آنها بین 2.133 مگاهرتز تا 4،700 مگاهرتز و فراتر از آن قرار دارند. اگر رایانه شخصی شما قدیمی است ، سیستم شما فقط می تواند حافظه DDR3 یا DDR2 را پشتیبانی کند.

 

تولید کنندگان بزرگ مادربورد مانند MSI و Gigabyte این مشخصات را با لیست مادربورد خود ذکر می کنند. به عنوان مثال ، ASRock Z370 Killer SLI حداکثر 64 گیگابایت حافظه DDR4 را با حداکثر سرعت 4،266MHz پشتیبانی می کند ، در حالی که MSI X470 Gaming Plus از 64 گیگابایت DDR4 با حداکثر 3،466MHz پشتیبانی می کند.

 

سیستم شما به چه نوع حافظه رمی احتیاج دارد

همچنین باید تعیین کنید که مادربرد شما از چه نوع حافظه رمی پشتیبانی می کند .

 

در بخش اول ، حافظه رم برای دسکتاپ ها معمولاً در ماژول های DIMM (چوب بلندتر که مانند تصویر زیر ) طراحی می شود . حافظه رم برای لپ تاپ ها و برخی سیستم های فوق العاده جمع و جور در ماژول های SODIMM کوچکتر (یکی از آن در تصویر زیر کوتاه تر) وجود دارد.

 

سیستم شما به چه نوع حافظه رمی احتیاج دارد

 

جمع بندی

در حالی که رم از قطعات نه چندان گران قیمت در کامپیوترهای شخصی به حساب می آید، و به راحتی قابل ارتقا و تعویض است، شاید خرید رم های با حجم بالا وسوسه کننده باشد، ولی در این زمینه چندان هم ولخرجی نکنید. شاید این مبلغ را بتوانید صرفه جویی کرده یا حتی برای خرید تجهیزات مهم دیگری از جمله پردازنده یا کارت گرافیک هزینه کنید.

 

برای بیشتر گیمرها ۱۶ گیگابایت رم کافی به نظر می رسد و اگر معمولاً کارهایی از قبیل تماشای سرویس های تلویزیون اینترنتی را با کامپیوتر خود انجام می دهید، ۸ گیگابایت نیز برایتان کافی خواهد بود.

اگر لپتاپ یا کامپیوتر رومیزی شما امکان ارتقای رم در آینده را فراهم می کند، شاید نگرانی چندانی در هنگام خرید سیستم خود نداشته باشید، چرا که در آینده می توانید به راحتی آن را ارتقا دهید.

 

در نهایت با اطلاع از مشخصات فنی مادربورد خود می توانید مناسب ترین رم را برای سیستم کامپیوترتان انتخاب کنید یا حتی رم کامپیوتر فعلی را ارتقا دهید. شما برای تعویض رم کامپیوتر در شیراز کافیست از طریق تماس با ما با متخصصین مرکز بانک نرم افزار مرکزی در ازتباط باشید.

 

این مطالب را از دست ندهید :

نحوه تعویض LCD لپ تاپ در شیراز

تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ در شیراز 

تعمیر لپ تاپ در شیراز 

نصب نرم افزارهای تخصصی در شیراز

نصب ویندوز در شیراز 

منبع : https://centersoftware.ir/

ارتقا کیس و قطعات کامپیوتر در شیراز

ارتقا کیس و قطعات کامپیوتر در شیراز

همه ما می دانیم که رایانه های ما عمر محدودی دارند. زمانی در مورد تعویض یا ارتقا کیس و سخت افزار سیستم فکر می کنیم که سیستم شروع به کند شدن می کند یا زمان زیادی طول می‌کشد تا بوت شود یا زمانی که از برنامه‌ی سنگینی مثل فوتوشاپ استفاده کنید، هنگ می‌کند. شما فقط باید با یکی از این نسخه های مناسب مقرون به صرفه ، سرعت و قابلیت اطمینان سخت افزار قدیمی را بهبود ببخشید.

همچنین ممکن است شما تدوینگر یا برنامه نویس باشید. یا با نرم افزار های گرافیکی مثل افترافکت و یا با نرم افزار های معماری از جمله 3dmax کار کنید. همانطور که می دانید این دسته از نرم افزار ها بسیار پردازش سنگینی دارند و ممکن است موقع خروجی گرفتن از پروژه سیستم شما کم بیاورد. در ارتقا سخت افزار کامپیوتر پیش از این که دغدغه اصلی آن پرداخت هزینه باشد یافتن قطعات سازگار و هماهنگ با برد اصلی (مادربورد) اهمیت بیشتری دارد.

کارشناسان بانک نرم افزار مرکزی با بهره گیری از ابزارآلات فوق مدرن و تخصصی انجام این مهم را بر عهده می گیرند. این مرکز، تخصص کافی برای تعویض قطعات سخت افزاری و ارتقا کیس شما را دارد. از این رو بهترین و امن ترین گزینه برای ارتقا کیس قدیمی شما مشتریان گران قدر است.

 

قبل از ارتقا کیس کامپیوتر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اسمبل سیستم و ارتقا سخت افزار کامپیوتر یک کار بسیار حساس و تخصصی است. کافی است تا یه سری نکات مهمی را بلد باشید! به همین دلیل یک سری پرسش هایی مطرح می شود که در ادامه به آن می پردازیم.

  1. مادربورد که داریم نهایت تا چه سخت افزاری را ساپورت می کند؟
  2. مادربورد چه فرکانسی را پشتیبانی می کند؟
  3. پاور سیستم چقدر توانایی ولتاژدهی دارد؟ آیا میتوان بدون تعویض پاور اقدام به ارتقا سخت افزار کرد؟
  4. آیا میتوان تنها یک قطعه مانند cpu ،Ram یا کارت گرافیک را تعویض کرد و به خروجی مطلوب رسید؟
  5. آیا سخت افزاری که میخواهیم ارتقا دهیم،باعث ایجاد گلوگاه خواهد شد؟ ( زمانی گلوگاه اتفاق می افتد که بخشی از یک سیستم در برابر قسمت های دیگر ضعیف تر باشد (برای مثال کارت گرافیک ، cpu) و این ضعف باعث شود قسمت های دیگر سیستم به درستی کار نکند که به این اتفاق گلوگاه می گویند.)
  6. و….

دوستان عزیز همیشه در ارتقا سیستم دقت داشته باشید، اسمبل سیستم و ارتقا آن کار تخصصی ای است و برای اشخاص عادی نیاز به تحقیق فراوان و آزمون و خطا دارد. بنابراین توصیه ما به شما این است که حتما از یک متخصص سخت افزار برای ارتقا سیستم خود مشاوره بگیرید. متخصصان ما در مرکز بانک نرم افزار مرکزی در خدمت شما هستند.

 

تبدیل کیس قدیمی به کیس گیمینگ

 

هزینه ارتقا کامپیوتر قدیمی و به روزرسانی کیس در شیراز

اگر همچنان با کیس های خود کار می‌کنید و به نظرتان قدرت فعلی کیس های شما دیگر پاسخگوی نیاز شما و یا مجموعه شما نیست، یکی از گزینه های می‌تواند، ارتقا کیس می‌باشد.

طبیعتا ارتقا کیس (با توجه به نیاز شما) هزینه بسیاری را می‌طلبد، ارتقا کامپیوتر های قدیمی در حال حاضر با توجه به قیمت بالای دلار در این روزها، بهتر است اینکار را با حوصله و دقت فراوان انجام دهید تا بتوانید با بهترین قیمت مناسب ترین سخت افزار (کیس) را برای خود و یا مجموعه خود خریداری کنید.

لازم به ذکر است که برای تهیه یک کیس با کاربری اداری با توجه به قیمت های امروز نیاز به پیشبینی هزینه حداقل ۴ الی ۵ میلیون تومانی به ازای هر کیس می‌باشد. بانک نرم افزار مرکزی می‌تواند با مشاوره رایگان، شما را در خریدی درست و حرفه ای یاری کند. جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

 

هزینه ارتقا کامپیوتر قدیمی

 

چگونه کامپیوتر خود را ارتقا دهیم ؟

در ادامه 4 راه برای ارتقا کیس و قطعات کامپیوترتان به بهترین و به صرفه‌ترین شکل، به شما معرفی می کنیم.

 

1. استفاده از درایو ذخیره ساز سریع تر

اگر همه‌ی کارهایی را که می‌توانستید انجام دهید برای اینکه فضای ذخیره سازی درایو هارد خود را آزاد کنید، انجام داده اما هنوز هم مرتباً با مشکل نداشتن فضای کافی مواجه هستید، بنابراین باید درایوتان را با یک درایو با فضای ذخیره سازی بیشتر عوض کنید. 

سریع‌ترین گزینه این است که از یک درایو حالت جامد (SSD) برای ارتقا کیس و به روزرسانی کامپیوتر قدیمی خود استفاده کنید. آن‌ها به جای یک دیسک گردان از حافظه‌ی فلش استفاده می‌کنند و بنابراین چندین برابر سریع‌تر از هارددیسک‌های معمولی هستند.

در نهایت باید گفت که وجود یک درایو ذخیره سازی سریع‌تر، تمام سیستم شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. در واقع این به معنی بوت شدن سریع‌تر، لود شدن سریع‌تر برنامه‌ها، سرعت بیشتر برای راه‌اندازی بازی‌ها و پاسخگویی (ریسپانسیو بودن) بیشتر در برنامه‌هایی که از فایل‌های بزرگ استفاده می‌کنند (مانند ویرایش ویدئو و فیلم و یا ویرایش عکس‌های RAW)، است.

بیشتر بخوانید : افزایش فضای هارد دیسک

 

2. به روزرسانی و ارتقا حافظه‌ی رم (RAM)

برای انجام کارهایی که نیاز به میزان ظرفیت حافظه‌ی زیادی دارند، مانند انجام ویرایش ویدئو و یا بازی، هر چقدر میزان رم بیشتری داشته باشید، بهتر است. اضافه کردن میزان ظرفیت بیشتر به رم دستگاه، آسان‌ترین و قابل دسترس ترین راه ارتقاء کیس است که می‌توانید به راحتی آن را انجام دهید.

ارتقاء رم باعث افزایش فوری کارایی و سرعت کامپیوترهای شخصی می‌شود. حتی برای استفاده‌های گاه به گاه، داشتن ظرفیت حافظه‌ی بیشتر شما را قادر می‌سازد تا تعداد برنامه‌های بیشتری را همزمان اجرا کنید و یا تعداد تب‌های بیشتری را در مرورگر خود باز نگه دارید.

انجام این کار نیاز به دانش تکنیکی زیادی ندارد ، اما اگر قبلاً هرگز کیس کامپیوتر خود را باز نکرده‌اید، می توانید با مرکز ما جهت مشاوره در تماس باشید.

ظرفیت 4 گیگابایت رم : برای مصارف خانگی انجام دادن ویرایش عکس و یا تماشای آنلاین ویدئو

ظرفیت 8 گیگابایت رم : ویرایش عکس‌های با فرمت RAW ، انجام برخی از بازی‌های میان رده، اجرای نرم افزارهای نیمه سنگین

ظرفیت 16 گیگابایت رم : انجام بازی ها و نرم افزار های سنگین در سطح حرفه ای

بیشتر بخوانید : تبدیل فلش مموری به رم کامپیوتر

 

چگونه کامپیوتر خود را ارتقا دهیم ؟

3. ارتقا کارت گرافیک

اگر شما یک گیمر حرفه‌ای هستید، احتمالاً این مورد اولین چیزی است که شما باید برای ارتقا کیس انجام دهید. اگر یک گیمر، یا یک طراح 3D یا یک انیماتور 3D حرفه‌ای نیستید، شاید هرگز نیازی نباشد این مورد را ارتقاء دهید.

یک راه آسان برای کاهش هزینه است، به همین خاطر تولید کنندگان کامپیوتر تمایل دارند از کارت گرافیک‌های مجتمع (integrated) به جای کارت گرافیک‌های اختصاصی (dedicated) استفاده کنند.

ارتقا دادن کارت گرافیک کمکی بزرگ برای شما است. شما می‌توانید عملکرد کارت‌های اختصاصی را در مقایسه با گزینه‌ی فعلی خود، در سایت gpu.userbenchmark.com  مقایسه و بررسی کنید.

بیشتر بخوانید : تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ در شیراز

 

4. ارتقا پردازنده (CPU)

ارتقا پردازنده کامپیوتر، به نسبت سایر تغییراتی که تاکنون برای ارتقا کیس در موردشان توضیح دادیم، کار پیشرفته‌تری است. نه تنها از لحاظ فیزیکی نصب آن سخت‌تر است، بلکه یکی از گران‌ترین راه حل های پیشنهادی است و نگرانی‌هایی در خصوص مسائل مربوط به سازگاری (compatibility) نیز وجود دارند. مهم‌تر از همه، باید توجه داشت که ارتقاء یک پردازنده الزاما نتیجه مثبتی روی عملکرد سیستم شما نخواهد داشت و در واقع ممکن است شما را به بهبود عملکردی که به دنبالش هستید، نرساند.

یک پردازنده فقط زمانی ارزش ارتقاء را دارد که تغییر ایجاد شده قابل‌توجه و چشمگیر باشد، مانند ارتقاء از i5به i7 یا به‌طور کل ارتقاء از یک نسل قدیمی‌تر به یک نسل جدیدتر. توجه داشته باشید که فقط به خاطر داشتن سرعت کلاک بیشتر، سراغ چیزی نروید.

در نهایت باید گفت که اگر پردازنده‌تان عامل وجود مشکل سرعت کم در سیستمتان باشد، ممکن است لازم باشد که کلاً خرید یک سیستم جدید را در دستور کار قرار دهید.

 

قبل از ارتقا کیس کامپیوتر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

 

سؤالات متدوال :

بهترین و مناسب‌ترین ارتقاء اجزای کامپیوتر برای شما چیست؟

درایوهای SSD، حافظه‌ی رم و کارت گرافیک‌ها مهم‌ترین موارد در هنگام ارتقاء اجزای کامپیوتر هستند. هر زمان که هر ترکیبی از این موارد را ارتقاء دهید، قطعاً باید بهبودی واقعی و فوری را مشاهده کنید.

 

اجزای دیگر از کامپیوتر را هم می توان ارتقا داد ؟

برای مثال، یک عکاس حرفه‌ای، مطمئناً از داشتن یک مانیتور بهتر، نسبت به اجرا و سرعت عملکرد بیشتر در برنامه‌ی Lightroom، بسیار بیشتر بهره خواهد برد. یا مثلاً به همان اندازه، وجود یک صفحه‌کلید مکانیکی برای یک نویسنده می‌تواند کارآمدتر از موارد دیگر باشد؛ بنابراین به‌جای تمرکز صرف بر عملکرد، فکر کنید چگونه می‌توانید تجربه‌ی بهتری هنگام استفاده از کامپیوترتان به دست آورید چراکه سرعت مهم است، اما قطعاً سرعت تنها چیزی نیست که مهم است.

 

این مطالب را از دست ندهید :

تعویض مادربرد کامپیوتر در شیراز 

تعمیر کیس کامپیوتر و عیب یابی آن در شیراز 

تعویض هارد SSD لپ تاپ در شیراز

تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ در شیراز 

نصب ویندوز در شیراز 

منبع : https://centersoftware.ir/

تعویض هارد ssd لپ تاپ در شیراز

تعویض هارد SSD لپ تاپ در شیراز

ریکاوری و تعویض هارد ssd لپ تاپ در شیراز مقوله ای بسیار پیچیده است. کارشناسان بانک نرم افزار مرکزی با بهره گیری از ابزارآلات فوق مدرن و تخصصی انجام این مهم را بر عهده می گیرند. این مرکز، تخصص کافی برای ریکاوری اطلاعات هارد ssd خراب یا سوخته را دارد. از این رو بهترین و امن ترین گزینه برای تعویض یا تعمیر هارد SSD لپ تاپ شما مشتریان گران قدر است.

 

با وجود اینکه هارد SSD نسبت به هارد HDD طول عمر بیشتری دارد، ممکن است تحت شرایط مختلفی خراب شود و اطلاعات کاربر به خطر بیافتد؛ اما جای نگرانی نیست، چراکه می‌توانید در صورت خراب شدن هارد SSD آن را به مرکز تخصصی بانک نرم افزار مرکزی بسپارید. کارشناسان این مرکز، علاوه‌بر تعمیر هارد، به بازیابی اطلاعات هارد به صورت حرفه‌ای می‌پردازند.

 

لحظاتی پس از خرابی هارد SSD برای کمک به بازیابی هارد دیسک بسیار مهم است. اولین قدم این است که تعیین کنید آیا خرابی ناشی از اتلاف ساده باتری از بین رفته ، خرابی سیستم عامل یا مشکل مکانیکی بوده است.البته ، اگر دستگاه افتاده باشد یا در معرض آب یا آتش قرار داشته باشد ، بدیهی است که یک مشکل فیزیکی وجود دارد.

 

اگر از هارد صداهای غیرمعمول مانند کلیک ، سنگ زنی ، بوق زدن یا چرخاندن شنیده می شود، بلافاصله فعالیت را متوقف کنید. در صورت خراشیده شدن هارددیسک ها ،دستگاه به شدت آسیب می بیند و این معمولاً صدای سنگ زنی ناخوشایندی را ایجاد می کند.

خواه درایو هنوز بوت شود یا کاملاً از کار افتاده باشد، تعمیر هارد SSD اغلب اولین قدم برای موفقیت در بازیابی اطلاعات است.

 

خدماتی که در خصوص تعویض هارد SSD لپ تاپ دربانک نرم افزار مرکزی انجام می شود :

  • اشکالات و خرابی های کنترلر.
  • تعویض برد هارد SSD و رفع سوختگی المان های آن
  • اصلاح فریم ور و ریست کردن هارد بصورت کارخانه ای
  • حذف پسورد حافظه SSD که کاربر بر روی آن ست کرده است
  • تعویض هارد SSD لپ تاپ در عدم شناسایی هارد در مادربرد و یا سیستم عامل
  • تعویض هارد SSD لپ تاپ در عدم نمایش درست ظرفیت که عموما” ظرفیتی بسیار کمتر از واقع است
  • تعویض هارد SSD لپ تاپ رفع ایرادات سیستم عامل و فریم ور اصلی که مشکلات بسیاری ایجاد می کند
  • ریکاوری هارد SSD Kingston
  • ریکاوری اطلاعات هارد SSD از هارد لپ تاپ های ASUS Zenbook با استفاده از نرم افزار ریکاوری هارد SSD
  • ریکاوری اطلاعات هارد SSD هارد مک بوک SSD و مک بوک ایر و پرو
  • ریکاوری اطلاعات هارد SSD هارد SSD M2 – NGFF
  • ریکاوری  اطلاعات هارد SSD هارد mSATA
  • ریکاوری  اطلاعات هارد SSD هارد SSD SATA

تعویض هارد SSD لپ تاپ در شیراز

هزینه تعویض هارد SSD لپ تاپ :

قیمت و هزینه تعویض هارد لپ تاپ براساس فاکتورهای مختلف متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، میزان خرابی، نیاز به وجود قطعات، مدل لپ تاپ و برخی عوامل دیگر در این خصوص تاثیرگذار هستند. حتی در برخی اوقات ممکن است شهر محل تعمیر نیز بر قیمت تعمیر لپ‌تاپ تاثیر داشته باشد.

با این حال، چنانچه بخواهیم یک بازه قیمتی در این خصوص بیان کنیم، می‌توانیم عددی بین 50 تا 150 هزار تومان را برای آن در نظر گرفت. هر چند طبیعی است که این عدد به مرور زمان دچار تغییر و نوسان خواهد شد. دقت داشته باشید که توجه به هارد و نگهداری از آن همیشه کم دردسر و کم هزینه تر از تعمیرات خواهد بود بنابراین بهتر است از اولین روزهایی که از لپ تاپ خود استفاده می کنید به شدت مراقب این قطعه حیاتی باشید.

فراموش نکنید که در بسیاری از اوقات تعویض هارد دردسر و حتی هزینه به مراتب کمتر از تعمیر آن دارد. 

بیشتر بخوانید : هزینه تعمیر مادربرد لپ تاپ

هزینه تعویض هارد SSD لپ تاپ

چگونه می توان فهمید که هارد SSD خراب است ؟

اگرچه هارد SSD از برخی جهات از مدل HDD بهتر است ، اما باز هم ممکن است دچار مشکل شود. اگر هارد SSD پنج علائم مهم زیر را داشته باشد ، احتمال خراب شدن یا آسیب دیدن آن وجود دارد. درنتیجه ممکن است نیاز به عیب یابی هارد SSD داشته باشید. بنابراین چگونه می توانید بفهمید که هارددیسک SSD شما خراب است؟

1. پرونده در SSD قابل خواندن نیست

اگر برخی از پرونده های موجود در هارد SSD قابل خواندن نیستند ، داده ها در یک بلوک بد قرار دارند. و نمی توانید پرونده ها را کپی کنید.

2. دسترسی به درایو SSD به آهستگی انجام نمی شود

اگر از هارد SSD با سرعت خواندن / نوشتن کند استفاده می کنید یا سیستم شما به طور مکرر خراب می شود ، باید از چند ابزار برای بررسی آسیب هارددیسک خود استفاده کنید و آماده باشید تا به موقع هارد دیسک خود را جایگزین کنید تا از اتلاف اطلاعات مهم جلوگیری کند.

شما می توانید برای اطلاع از سلامت هارد دستگاه خود نرم افزار Hard Disk Sentinel را دانلود و از تعمیر هارد SSD لپ تاپ خود جلوگیری کنید.

3. بررسی سیستم فایل _ file system 

اگر سیستم مرتباً خطایی را که سیستم فایل نیاز به رفع آن دارد ، ایجاد کند ، این به معنای آسیب دیدن دیسک سخت و اقدام شما برای تعویض هارد SSD لپ تاپ است.

4. صفحه آبی بارها اتفاق می افتد

همچنین آسیب دیسک سخت باعث بروز صفحه آبی کامپیوتر می شود. اگر در هنگام راه اندازی رایانه مشکل صفحه آبی وجود داشته باشد ، می توان آن را به عنوان یک مشکل سیستم و یک مشکل دیسک در نظر گرفت. وقتی با صفحه آبی مواجه شدید و نمی توانید وارد سیستم شوید ، می توانید با نصب مجدد ویندوز، آن را برطرف کنید. اگر نصب مجدد مشکلی را برطرف نکرد ، می توانید تصور کنید که دیسک سخت آسیب دیده است.

5. نوشتن امکان پذیر نیست، هارد SSD فقط خواندنی می شود

اگر هنگام قرار دادن پرونده در هارد SSD مستقیماً از شما خواسته شود که نمی توانید از نوشتن یا محافظت از نوشتن امتناع کنید و غیره ، بدون شک نیاز به تعویض هارد SSD لپ تاپ خود دارید.

چگونه می توان فهمید که هارد SSD خراب است ؟

مشکلات متداولی که منجر به تعویض هارد SSD لپ تاپ می شود :

1. مشکل PCB and Power Problem

این مشکل به این معنی است که موتور هارد دیسک شما کار نمی کند و پلتر ها هیچ چرخشی ندارند.

2. مشکل Hard drive doesn’t recognize

هارد دیسک روشن می شود، هیچ صدای غیر عادی ندارد، اما شناسایی نمی شود یا ظرفیت را صفر یا کمتر از حد معمول نشان می دهد. البته اگر هارد شما روشن شود و هیچ صدای غیر عادی هم نداشته باشد، به این معنی نیست که فیزیکال هارد دیسک سالم است. بعضی از مواقع هارد دیسک ها مشکلات فیزیکی دارند، اما هیچ صدای غیر عادی ندارند.

3. Hard disk Physical Problems

هارد دیسک مشکل فیزیکی دارد که علل گوناگونی می تواند داشته باشد. مثلا هد موتور سیلندر دچار مشکل شده باشد. هارد با صدای ناهنجار که از دور نیز قابل شنیدن است، روشن می شود. اگر هارد اصلا روشن نشد به این معنی است که قطعا برد هارد سوخته است که با تعویض برد و همخوانی رام هارد دوباره اصلاح شده و قابل Read & Write  می شود.

البته گاهی داستان به همین سادگی هم ختم نمی شودو این سوختن مشکلات بسیاری را ایجاد می کند؛ گاهی حتی ممکن است مدیای هارد نیز آسیب دیده باشد.که در آن صورت باید مدیا را از طریق یک هارد سالم تعویض کرد.

اگر هارد معیوب شما چند تیک مختصر کرد و سپس خاموش شد لازم است از طریق Clean room و با ابزارات خاص مورد بررسی قرار بگیرد. بعد از انجام بررسی های لازم هارد مجددا قابل DETECT و قابل بازیابی خواهد بود. اما ضروری است که اطلاعات اینگونه هارد ها را با تکنیک های ویژه استخراج کرد و به هیچ وجه هم عجول نبود، در غیر این صورت سطح پلاتر تخریب خواهد شد و از آنجا که هارد خراب توانایی خواندن و نوشتن مانند یک هارد سالم را ندارد، فشار زیادی مشکلات فراوانی را به دنبال خواهد داشت.

در اولین فرصت به نزدیکترین مرکز بازیابی اطلاعات معتبر مراجعه کنید و از باز کردن لپ‌تاپ خودداری کنید.

 

کلام آخر :

مرکز بانک نرم افزار مرکزی، تخصصی‌ترین مرکز تعویض هارد SSD لپ تاپ و بازیابی اطلاعات هارد در شیراز است. کارشناسان مرکز تعمیرات هارد، با استفاده از تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری که در اختیار آن‌ها قرار گرفته است، با حساسیت و دقت بالایی، اطلاعات از دست رفته هارد را بازیابی می‌کنند. درواقع بازیابی اطلاعات هارد، از آن دسته از کارهایی است که انجامش به تخصص بالایی احتیاج دارد؛ چراکه هرگونه اشتباه در ریکاوری اطلاعات هارد، نه تنها می‌تواند اطلاعات ارزشمند کاربر را به طور کامل از بین ببرد، بلکه موجب از دست رفتن خود هارد نیز می‌شود. از آن‌جایی که مهندسین مرکز بازیابی اطلاعات، تخصص ویژه‌ای در زمینه تعمیرات هارد و بازیابی اطلاعات آن دارند، با اطمینان خاطر می‌توانید هارد آسیب‌دیده خود را جهت تعمیرات تخصصی به آن‌ها بسپارید.

 

این مطالب را از دست ندهید :

تعمیر و عیب یابی مادربرد لپ تاپ در شیراز 

تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ در شیراز

تعویض رم لپ تاپ در شیراز 

نحوه تعویض LCD لپ تاپ در شیراز 

تعمیر لپ تاپ در شیراز 

نصب ویندوز در شیراز 

منبع : https://centersoftware.ir/

نمایندگی پنل اس ام اس در شیراز

نمایندگی پنل اس ام اس / پنل پیامک در شیراز

با استفاده از پنل اس ام اس در شیراز و در بانک نرم افزار مرکزی می توانید بیشتر انتظار داشته باشید اما کمتر پرداخت کنید، هر امکانی که برای بازاریابی پیامکی، جذب مشتری و ارتباط با مشتریانتان نیاز دارید، با استفاده از پنل پیامکی مرکز ما برای شما فراهم می شود. بانک نرم افزار مرکزی با داشتن نمایندگی پنل اس ام اس در شیراز ،همچنین به عنوان سامانه ی مدرن پیامک انبوه با تکیه بر اصول رضایتمندی مشتری،کیفیت عالی و در عین حال تضمین کمترین تعرفه پیامک،افتخار همراهی بیش از 1000 مشترک را با خود دارد.شما نیز به جمع خانواده بزرگ بانک نرم افزار مرکزی دعوتید!

یک پنل پیامکی خوب دارای چه ویژگی‌هایی است؟

شما به عنوان کاربر و شخصی که قصد دارد پنل پیامکی خودش را راه اندازی کند در مسیری قرار گرفته‌اید که باید به بهترین شکل در آن فعالیت کنید. اگر که عنوان بهترین پنل اس ام اس را در اینترنت سرچ کنید مطمئنا با یک لیست بلند مواجه خواهید شد که در بیشتر موارد کاربران آن را مطالعه نمی‌کنند. اما موضوعی که اهمیت پیدا می‌کند این است که بتوان بهترین موارد برای دست یافتن به یک پنل پیامکی را تنها در چند تیتر فرا گرفت.

به شما پیشنهاد می کنیم شرکتی را انتخاب کنید که حداقل یک سال سابقه فعالیت دارد. این شرکت ها در زمینه ارسال پیامک و نحوه خدمات دهی، به اندازه کافی تجربه دارند. به شعارهای تبلیغاتی یا وعده های غیر منطقی، مانند ارسال اس ام اس رایگان هرگز توجه نکنید.

ساخت یک سامانه پیامکی کار آسانی است که باید تمامی قوانین آن رعایت شود. اما توجه به موارد زیر چیز دیگری است که به نوعی باید به آن توجه کنید. با دقت موارد زیر را مطالعه کنید:

  • اپراتورهای قانونی برای مخابرات
  • ویژگی‌های مورد نیاز برای دستیابی به سامانه
  • هزینه‌های تعرفه و ارسال پیامک
  • پشتیبانی سامانه
  • بانک قوی از اطلاعات

نمایندگی پنل اس ام اس / پنل پیامک در شیراز

تعرفه ارسال پیامک و قیمت پنل پیامکی 

شما می توانید با خرید بیشتر اعتبار، تعرفه هر پیامک فارسی و انگلیسی را کاهش دهید. به محض خرید پنل پیامکی ،نام کاربری و رمز ورود به پنل اس ام اس به موبایل شما ارسال می شود و می توانید ارسال پیامک را شروع کنید. هرچه پنل پیامک حرفه‌ای‌تر را خریداری کنید امکانات بیشتری در اختیار شما قرار داده می شود و تعرفه ارسال پیامک کمتر خواهد بود.

توضیحات مهم :

  • مبنای محاسبه هزینه ارسال پیام کوتاه بر اساس واریزی مشتری طبق جدول فوق خواهد بود.
  • با توجه به بند «ز» تبصره «۱۵» قانون بودجه سال ۹۹ مصوب مجلس محترم شورای اسلامی، از تاریخ ۹۹/۱/۱ به تعرفه هر پیامک ارسالی، مبلغ ١٠ ریال افزوده می‌گردد
  • همیشه میزان آخرین خرید مشتری درجه حساب او را تعیین می کند.
  • مدت زمان اعتبار شارژ انجام شده ،یکسال پس از زمان خرید شارژ می باشد.
  • قیمتی که در هنگام سفارش مشتری در پیش فاکتور منظور گردیده است معتبر می باشد.
  • در صورتی که از سمت اپراتور ها افزایشی در قیمت پیامک ها صورت پذیرد تعرفه پیامک ها تغییر خواهند کرد.

پشتیبانی پنل اس ام اس در شیراز

در مبحث مربوط به راهنمای خرید پنل اس ام اس در شیراز، یکی از مهم ترین نکاتی که باید آن را لحاظ کنید، کیفیت پشتیبانی شرکت تأمین کننده است. اگر قصد خرید بهترین پنل اس ام اس را دارید این موضوع را بسیار جدی بگیرید. همچنین باید همان قدر که گارانتی و اعتبار آن در خرید یک محصول فیزیکی اهمیت دارد، پشتیبانی نیز در خرید یک سامانه پیامکی به همان اندازه مهم است. برای این که بتوانید از پشتیبانی شرکت تأمین کننده پنل استفاده کنید، شرکت باید دارای شماره تلفن ثابت، شماره همراه و ایمیل باشد. در این صورت همیشه در دسترس است و می توانید از پشتیبانی شرکت استفاده نمایید.

خوشبختانه بانک نرم افزار مرکزی با داشتن سابقه بیش از 10 سال و انجام بیش از 1000 مورد پنل پیامکی ،می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.برای کسب اطلاعات پیشتر از طریق تماس با ما با متخصصین این بخش در ارتباط باشید.

تعرفه ارسال پیامک و قیمت پنل اس ام اس

 امکانات و مزایای خرید پنل اس ام اس از بانک نرم افزار مرکزی :

  1. ارسال تکی
  2. ارسال گروهی
  3. وب سرویس ارسال پیامک رایگان
  4. ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات
  5. ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی
  6. اپلیکیشن سامانه پیامکی رایگان
  7. امکان حذف شماره های تکراری
  8. امکان حذف شماره های غلط
  9. قابلیت نمایش تعداد کاراکترها در حال تایپ
  10. قابلیت نمایش تعداد پیامها در حال تایپ
  11. امکان ارسال زمانبندی
  12. امکان ارسال دوره ای
  13. قابلیت ایجاد رنج شماره
  14. قابلیت ارسال پیام خبری
  15. قابلیت ارسال پیام انبوه منطقه ای
  16. قابلیت ارسال پیام انبوه به پیش شماره های مورد نظر
  17. قابلیت ارسال به شهرستان خاص
  18. قابلیت ارسال به منطقه پستی خاص
  19. قابلیت مشاهده همه ی پیامهای انبوه
  20. قابلیت دایورت یا انتقال پیام
  21. قابلیت خرید شماره اختصاصی بصورت آنلاین
  22. قابلیت تغییر رمز عبور
  23. مشاهده ی پیامهای ارسالی
  24. مشاهده ی پیامهای دریافتی
  25. مشاهده ی پیا مهای زمانبندی شده
  26. مشاهده پیامهای دوره ای
  27. قابلیت حذف پیامهای زمانبندی
  28. قابلیت حذف پیامهای دوره ای
  29. قابلیت مشاهده ی اطلاعات حساب
  30. ارسال زمانبندی با قابلیت تعریف تاریخ و ساعت و دقیقه
  31. قابلیت گزارش گیری از پیامهای رسیده به گوشی
  32. قابلیت گزارش گیری از پیامهای نرسیده به گوشی
  33. قابلیت گزارش گیری از پیامهای رسیده به مخابرات
  34. قابلیت گزارش گیری از پیامهای نرسیده به مخابرات
  35. قابلیت گزارش گیری از پیامهای در حال بررسی
  36. قابلیت گزارش گیری از پیامهای ارسالی به یک شماره خاص
  37. قابلیت گزارش گیری از پیامهای ارسالی در بازه ی زمانی خاص
  38. قابلیت گزارش گیری از پیامهای ارسالی بر اساس متن
  39. پاسخگوی خودکار
  40. نظرسنجی
  41. مسابقات
  42. گزارش تحویل
  43. مشاهده ی اعتبار
  44. قابلیت شارژ آنلاین
  45. قابلیت شارژ از طریق حساب
  46.  تعریف فرد جدید(دفترچه تلفن)
  47. تعریف گروه جدید
  48. قابلیت افزودن شماره در گروه به تعداد دلخواه
  49. قابلیت گروه بندی به تعداد دلخواه
  50. افزودن از فایل به یک گروه
  51. ارسال پیام به یک گروه خاص
  52. ارسال همزمان به چند گروه
  53. پشتیبانی 24 ساعته
  54. قابلیت نمایش شماره ها برای ارسال و ویرایش هر شماره  دلخواه
  55. ارسال پیام به گروه با پیامک از موبایل بدون اتصال به اینترنت و ...

بیشتر بخوانید : تعمیر کارت گرافیک کامپیوتر در شیراز

سؤالات متدوال :

1-آیا شرکت ما بدون دسترسی به اینترنت امکان استفاده از امکانات و خدمات شما را دارا می باشد؟

بله - دوست عزیز ، نرم افزار ما تحت وب ارائه می شود ، اما در سیستم امکانی طراحی شده است که با استفاده از موبایل شخصی خود و بدون دسترسی به اینترنت و کامپیوتر شما قادر به ارسال پیامک هستید. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 

2. آیا نیاز به سخت افزار جانبی برای استفاده از سامانه می باشد؟

خیر – این نرم افزار نیاز به هیچگونه سخت افزار جانبی ندارد و تنها با اتصال رایانه شما به شبکه اینترنت کلیه امکانات را برای شما فراهم می نماید.

 3. آیا نیاز به اتصال دائم به اینترنت می باشد؟

خیر – نرم افزار به گونه ای طراحی گردیده که تنها زمانی که می خواهید ارسال پیام داشته باشید و یا زمانی که می خواهید پیام های رسیده را دریافت نمایید نیازمند اتصال موقت به شبکه اینترنت می باشد .

4. پرداخت هزینه ها یکبار برای همیشه است یا باید بصورت دوره ایی (مثلا سالانه) پرداخت می شود؟

فقط شماره اختصاصی ها نیاز به تمدید سالیانه دارند.

5. آیا جهت مصرف کردن شارژ اعتبار ارسال SMS خریداری شده محدودیت زمانی وجود دارد ؟

بله –  با توجه اینکه قراردادها باید زمان دار باشد مدت زمان استفاده از شارژ یکسال می باشد ولی چنانچه بخشی از میزان اعتبار مانده باشد شرکت ، شارژ را بصورت خودکار به سال بعد انتقال داده  و امکان استفاده وجود دارد ( اما حقی برای خریدار ایجاد نمی کند)

6. آیا دریافت پیام کوتاه هم هزینه دارد؟

خیر –  دریافت پیامک هزینه ای در بر ندارد

7. آیا سامانه قابلیت نمایش Delivery پیامک ها را دارد؟

بله – امکان دقیق گزارش گیری پس از ارسال ها وجود دارد

8. آیا با این سامانه می توان به شماره های ایرانسل نیز SMS فرستاد؟

بله – در سامانه امکان ارسال به کلیه شماره های ایرانسل وجود دارد

9. آیا هزینه ارسال SMS به ???? با ???? و … تفاوت دارد ؟

خیر-هیچ تفاوتی ندارد

10. آیا برای استفاده از این سامانه به نرم افزار خاصی که روی کامپیوتر نصب شود و یا سخت افزار جانبی خاصی نیاز داریم؟

خیر . شما برای پنل اس ام اس در شیراز صرفا یک دسترسی به اینترنت نیاز دارید و از هر کجا که به اینترنت متصل شوید ( حتی به صورت Dial up و با سرعت معمولی ) با وارد شدن به آدرس اینترنتی سامانه خود می توانید از امکانات آن استفاده کنید. 

11. SMS های من با چه شماره ای ارسال می شوند؟

در این سامانه به هر مشترک یک شماره اشتراکی  اختصاص داده می شود که امکان ارسال به همه اپراتورهای فعال کشور ( همراه اول ، ایرانسل و تالیا ) را دارد. 

12. ایا امکان دریافت و دایورت بروی موبایل هم وجود دارد؟

بلی در صورت داشتن شماره اختصاصی این قسمت فعال میشود.همچنین شما می توانید در تنظیمات دریافت مشخص نمایید که پیامک دریافت شده به ایمیل و شماره موبایل شما ارسال شود. 

13. آیا پنل اس ام اس در شیراز و در سامانه شما قابلیت ارسال پیامک به تمامی اپراتورهای تلفن همراه را دارد؟

بله

14. برای دریافت پیام چه باید کرد؟

برای دریافت پیامک نیاز به خرید خط اختصاصی می باشد .همچنین سایر امکانات مربوط به خط اختصاصی (شامل مسابقات،نظرسنجی،پاسخگوی خودکار و...) هم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.برای خرید شماره اختصاصی هم به قسمت خرید شماره اختصاصی مراجعه، لیست شماره ها موجود است میتوانید خرید را انجام دهید

15. آیا هزینه پیام های برگشتی برمیگردد؟

بله ، تمام پیامک هایی که مخابرات برگشت می زند و به عبارتی دریافت نمی نماید ، هزینه ی آن را برگشت داده و به حساب کاربری شخص برگشت خواهد خورد.

ابن مطالب را از دست ندهید :

نصب ویندوز در شیراز 

نصب نرم افزارهای تخصصی در شیراز 

نصب نرم افزار حسابداری در شیراز

تعمیر لپ تاپ در شیراز 

منبع : https://centersoftware.ir/

فروش نرم افزارهای تخصصی در شیراز

فروش نرم افزارهای تخصصی در شیراز

فروش نرم افزارهای تخصصی در شیراز یکی از خدماتی است که توسط مرکز ما انجام می شود. فروشگاه بانک نرم افزار مرکزی ،کامل ترین و بزرگترین بانک نرم افزار در شیراز است که مرجعی مطمئن در زمینه فروش نرم افزارهای کاربردی، نرم افزار تخصصی و پکیج های آموزشی رشته های مختلف در سطح شیراز و کشور می باشد. همچنین فروشگاه بانک نرم افزار مرکزی نمایندگی رسمی شرکت قدرتمند ESET در شیراز بوده که امکان خرید لایسنس کلیه محصولات این شرکت را به صورت مستقیم به همراه خدمات پشتیبانی در اختیار کاربران گرامی قرار داده است.

علاوه بر این بانک نرم افزار مرکزی نمایندگی رسمی حسابداری هلو ، نیکان ، مطبخ و ... در شیراز می باشد که علاوه بر فروش حسابداری در شیراز ،نصب حسابداری را هم به صورت کامل انجام می دهد.

کدام نوع محصول را باید خریداری کرد؟

شما برای خرید نرم افزار در شیراز باید به نیاز ها و خواسته‌ هایتان توجه کنید. ممکن است نیاز داشته باشید سیستم عامل کامپیوتر خود را تعویض کنید که مجموعه ‌های مختلف سیستم عامل، مناسب شما خواهند بود. همچنین، ممکن است بخواهید مجموعه نرم افزارهای کاربردی ، نرم افزارهای گرافیکی، نرم افزار حسابداری ، نرم افزارهای مهندسی ، نرم افزارهای برنامه نویسی و یا آنتی ویروس را بر روی سیستم خود نصب کنید که همگی این نرم افزارها موجود هستند و می توانید به راحتی آنها را خریداری کنید و از آنها استفاده کنید.

مزیت های خرید نرم افزار از بانک نرم افزار مرکزی

ما با داشتن یک دهه تجربه در زمینه فروش نرم افزارهای تخصصی در شیراز و پکیج های آموزشی ،می توانیم علاوه بر نرم افزار مورد نیاز شما در زمینه های زیر به شما کمک کنیم :

  • نصب نرم افزار رایگان در صورت خرید نرم افزار از فروشگاه ما
  • امکان مرجوعی نرم افزار و پکیج آموزشی در صورت خرابی یا معیوب بودن
  • ارسال به سراسر ایران در کمترین زمان
  • بررسی تخصصی سیستم شما قبل از نصب نرم افزار
  • نصب انلاین نرم افزار با نرم افزار انیدسک (بعضی نرم افزارها امکان نصب از راه دور را ندارند)

خرید نرم افزار از فروشگاه بانک نرم افزار مرکزی

کدام شرکت ها در زمینه ارائه مجموعه های نرم افزاری فعالیت دارند؟

شرکت های مختلفی در زمینه ارائه نرم افزارهای مختلف و همچنین مجموعه های نرم افزاری، فعالیت دارند که شرکت‌ های آریاگستر، گردو، نوین پندار، پرنیان، بلوط، جی بی تیم، پرند و غیره، از جمله مطرح ترین شرکت‌ ها در این زمینه هستند که انواع مختلفی از نرم افزار ها، آنتی ویروس ها، نسخه های مختلف ویندوز و غیره را ارائه می دهند.

مجموعه های کامل نرم افزاری چه مزیتی دارند ؟

مجموعه های کامل نرم افزاری مانند گردو و کینگ که هر ساله نسخه های جدید و به روز آنها منتشر می ‌شود، گزینه‌ های بسیار مناسبی برای داشتن انواع برنامه های مختلف هستند. با تهیه این مجموعه ها، می توانید به نرم افزارها به صورت یک جا دسترسی داشته باشید که برای بسیاری از افراد، انتخاب مناسبی هست.

بانک نرم افزار مرکزی برای رفاه حال شما مشتریان عزیز، طرح ویژه ای فراهم کرده است. به این صورت که اگر شما نسخه های قبلی مجموعه نرم افزاری king را دارید، ما پکیج شما را خریداری کرده و آخرین نسخه از مجموعه کینگ را به شما می فروشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

نرم افزار های پرفروش بانک نرم افزار مرکزی

  • سیستم عامل Windows 10 Pro اورجینال Microsoft و دیگر سیستم عامل ها
  • مجموعه نرم افزار های برنامه نویسی
  • آنتی ویروس های اورجینال تک کاربره و چند کاربره
  • نرم افزار حسابداری هلو برای مشاغل مختلف ، نرم افزار حسابداری رستوران و فست فود مطبخ و زعفران ، نرم افزار حسابداری نیکان
  • مجموعه کامل نرم افزاری کینگ و گردو
  • انواع بازی

روش‌های دسترسی به محصولات موجود در بانک نرم افزار مرکزی

  1. تهیه و خرید نرم افزار از طریق سایت www.centersoftware.ir
  2. تهیه و خرید از طریق تماس با شماره 09173200373
  3. ثبت سفارش از طریق اینستاگرام centersoftware.ir@

طبق ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی خریدار به شرط باز نشدن کالا و بسته بندی و در صورت وارد نیامدن هرگونه خسارتی به کالا و بسته بندی نرم افزار های اورجینال تا 7 روز کاری فرصت دارد تا انصراف خود را از خرید کالا اعلام نماید.

جمع بندی

اگر به اینترنت مناسب برای دانلود نرم افزارهای مورد نیاز دسترسی ندارید و یا حجم نرم افزارها بالاست و به آنها نیاز واجب دارید، تهیه کردن نرم افزارهای مختلف و همچنین مجموعه های جامع نرم‌ افزاری، انتخابی مناسب برای افراد مختلف می باشند. با توجه به نکاتی که گفته شد، بانک نرم افزار مرکزی با فروش نرم افزارهای تخصصی در شیراز آماده خدمت رسانی به شماست و شما به راحتی می توانید نرم افزار مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید و از قابلیت ‌های آن بهره مند شوید.

بانک نرم افزار مرکزی با داشتن بزرگترین سایت فروش نرم افزار در جنوب کشور آماده خدمت رسانی به شماست.مهم نیست در کدام نقطه از کشور هستید ما در حداقل زمان با کمترین هزینه خرید شما را به دست شما میرسانیم و هدف اصلی ما رضایت مندی شما دوست عزیز است. 

این مطالب را از دست ندهید :

نصب ویندوز در شیراز 
تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ در شیراز
نصب آنتی ویروس در شیراز 
آموزش تعویض هارد لپ تاپ در شیراز 
نصب نرم افزار حسابداری در شیراز
تعویض رم لپ تاپ در شیراز 
نصب نرم افزارهای تخصصی در شیراز 

منبع : https://centersoftware.ir/