بانک نرم افزار مرکزی

ارائه دهنده نرم افزار های اورجینال و نرم افزار های مهندسی و تخصصی و تعمیرات نرم افزار و سخت افزار در شیراز می باشد

بانک نرم افزار مرکزی

ارائه دهنده نرم افزار های اورجینال و نرم افزار های مهندسی و تخصصی و تعمیرات نرم افزار و سخت افزار در شیراز می باشد

تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ در شیراز

تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ در شیراز

تعمیر قاب لپ تاپ در شیراز تنها یکی از مواردی است که در مرکز تخصصی بانک نرم افزار مرکزی انجام می شود. تمامی لپ تاپ ها از برندهای مختلف ممکن است به دلایل مختلف از جمله : برخورد شدید با زمین، افتادن جسم سنگین روی لپ تاپ ، مجاورت در برابر گرمای زیاد ، مجاورت در برابر سرمای بیش از حد و … دچار آسیب دیدگی می شوند. در برخی موارد هم بر اثر استفاده نادرست بدنه لپ تاپ آسیب می بیند که باید سریع برای تعمیر قاب لپ تاپ اقدام شود.

 البته جای نگرانی نیست بدنه یا قاب لپ تاپ نسبت به قطعات سخت افزاری داخلی یک لپ تاپ مانند مادربورد، هارد، کارت گرافیک و… بسیار ارزان تر است و همچنین قاب اکثر مدل های لپ تاپ در بازار موجود است و به سادگی می توانید مدل قاب دستگاه خود را خریداری کرده و به کمک کارشناسان سخت افزار و تعمیرکاران لپ تاپ ما در مرکز بانک نرم افزار مرکزی آنرا تعوویض کنید.

در صورتی که قاب لپ تاپ بشکند و یا ترک بردارد، در اغلب اوقات قابل ترمیم است؛ علاوه بر تعویض قاب لپ تاپ ، برای تعمیر قاب لپ تاپ، تعمیرکاران لپ تاپ در مرکز بانک نرم افزار ایران ،با چسب های مخصوص تزریق پلاستیک محل شکستگی را ترمیم می کنند، سپس اقداماتی انجام می دهند تا در حد امکان محل شکستگی دیده نشود. گاهی لوقات درب لپ تاپ هم دچار مشکل می شود که به علت خرابی در لولا ، شاسی یا قاب است.

آموزش تعمیر و تعویض قاب لپ تاپ

خدماتی که در خصوص تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ انجام می دهیم :

فروشگاه بانک نرم افزار مرکزی یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیر قاب لپ تاپ و تعمیر لولای لپ تاپ و با بیش از 15 سال سابقه و با حضور کادری مجرب ، خدمات خود را در زمینه تعمیر قاب laptop و تعمیر لولای laptop و انواع خدمات ترمیمی و جوش پلاستیک در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه ممکن همراه با گارانتی به کلیه نهادها ، ارگانها ، سازمانها و مراکز اداری ، صنعتی ، بازرگانی ، خدماتی و کلیه همکاران و هموطنان گرامی ارائه می نماید.

همچنین مشکلاتی از قبیل داغ شدن لپ تاپ ، شارژ نشدن لپ تاپ ، آب خوردگی لپ تاپ ، روشن نشدن لپ تاپ ، ضربه خوردگی لپ تاپ ، هنگ کردن پیاپی لپ تاپ ، بالا نیامدن ویندوز و نصب ویندوز لپ تاپ ، صدای غیرعادی درلپ تاپ ، بهم ریختگی تصویر لپ تاپ ،خرابی آی سی شارژر لپ تاپ، تعمیر هارد لپ تاپ در شیراز ،خاموش شدن بی‌دلیل لپ تاپ، شکستن صفحه نمایش و تعویض LCD لپ تاپ در شیراز در برند های مختلف اعم از، لپ تاپ های ایسوس (Asus)، دل(Dell) ، اچ پی(hp) ، اپل(APLLE)، لنوو(LENOVO) و غیره را با تکیه بر دانش، تجربه و تجهیزات روز دنیا؛ شناسایی و انجام می دهیم.

  • تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ و تعمیر قاب تبلت و کلیه قاب های پلاستیکی و فلزی
  • تعمیر لولا لپ تاپ ( انواع لپ تاپ به صورت تاشو و گردشی )
  • ترمیم و رفع شکستگی لولای laptop
  • جوش پلاستیک و رنگ انواع قاب لپ تاپ و قاب تبلت و تمامی قاب های پلاستیکی
  • ارائه خدمات صافکاری و نقاشی انواع قاب های فلزی

هزینه تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ در شیراز :

در صورت بروز شکستگی و خرابی در این قطعه توجه به دونکته مهم است :

آیا امکان تعمیر قاب لپ تاپ وجود دارد ؟ آیا تعمیر قاب لپ تاپ مقرون به صرفه تر از تعویض آن است ؟

بهتر است بدانید که هزینه هایی که برای تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ در شیراز در نظر گرفته شده است نسبت به دیگر قطعات لپ تاپ ارزان می باشد. البته تعویض قاب لپ تاپ همیشه بهترین راه حل نیست. تعمیرکاران ما در مرکز بانک نرم افزار مرکزی در برخی موارد که آسیب وارده به بدنه و قاب لپ تاپ کم باشد، آنرا بوسیله ابزار یا تجهیزاتی بدون نیاز به تعویض اقدام به تعمیر قاب لپ تاپ در شیراز می کنند که هزینه آن نسبت به تعویض کمتر است.

به طور کلی هزینه تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ در شیراز با توجه به نوع خرابی و همچنین نوع شکستگی و جنس قاب متغیر است و از 180000 تومان شروع می شود و گاهی اوقات هم به 3 تا 4 میلیون هم ممکن است برسد.

در ادامه برای دوستانی که ساکن شیراز نیستند و یا امکان حضور در فروشگاه برا آنها فراهم نیست، برخی آسیب هایی که ممکن است برای قاب لپ تاپ پیش آید و راه کار تعمیرات در هنگام بروز مشکل را توضیح می دهیم.

هزینه تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ در شیراز

شکستن قاب

با توجه به جنس قطعه ی مورد بحث، شکستگی قاب یکی از اصلی ترین آسیب هایی که منجر به تعویض یا تعمیر قاب لپ تاپ در شیراز می باشد. ممکن است در اثر ضربه و یا افتادن لپ تاپ، قاب آن ترک برداشته و یا بشکند. در این صورت، برای تعمیر قاب لب تاپ ، قسمت شکسته شده باید با نوعی چسب مخصوص ترمیم شود. البته در این شرایط، باید از روش های ویژه ای استفاده شود تا جای چسب روی قاب مشخص نباشد. از این رو توصیه می کنیم تعمیر قاب لپ تاپ شکسته خود را به کارشناسان مجرب ما بسپارید.

لق شدن در لپ تاپ

گاهی بر اثر خرابی لولا، ممکن است درب لپ تاپ لق شود. البته مشکل در قاب نیز می تواند در این عامل موثر باشد. به هر صورت، تعمیر قاب لپ تاپ در شیراز در حالت لق بودن در آن، نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارد. چرا که در صورت ترمیم و جا افتادن اشتباه این بخش ها، ممکن است ال سی دی و یا حتی قطعات داخل دستگاه در معرض خطر قرار بگیرند.

تعویض قاب لپ تاپ

در برخی موارد، میزان شکستگی قاب به حدی است که چسب زدن آن هیچ کاربردی ندارد. در این وضعیت، تنها راه تعمیر قاب لپ تاپ ، تعویض آن است. باید دقت داشت که در این کار، باید حتما از قاب با کیفیت استفاده شود. خوشبختانه در مرکز بانک نرم افزار مرکزی ،انواع قاب برای همه ی مدل های لپ تاپ های این شرکت وجود دارد. لذا می توانید از تعویض قاب دستگاه خود با نمونه ی اورجینال و با کیفیت اطمینان کامل داشته باشید.

برای جلوگیری از بروز این مشکلات می شود از طلق های محافظ قاب استفاده کرد. توجه داشته باشید که طلق استفاده شده نباید تمام قاب را بپوشاند چون این کار از تهویه هوا جلوگیری می کند.

ترمیم شکستگی و تعویض قاب لپتاپ و تعمیر لولای لپ تاپ

نکات مراقبت از قاب لپ تاپ :

_ برای تمیز کردن قاب لپ تاپ بهتر است از پارچه کتانی مرطوب استفاده کرد، هرگز از دستمال کاغذی برای پاک کردن صفحه نمایش و قاب لپ تاپ استفاده نکنید. استفاده از محلول های تمیز کننده که پایه آمونیاکی دارند هم برای تمیز کردن ممنوع است . شما می توانید از ایزوپزپیل الکل و آب استفاده کنید.

_ در طول روز، باز و بسته کردن لپ‌تاپ را به حداقل برسانید و هنگام باز کردن درب بهتر است از وسط درب گرفته به ارامی باز شود؛ و در اخر به آرامی بسته شود .دقت کنید که هیچ گونه چیزی ( هر چقدر هم کوچک ) بین کیبرد و lcd  قرار نداشته باشد چون باعث ایجاد شکستگی در ال سی دی می شود.

کلام آخر :

کلیه ی امور مربوط به تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ در شیراز در واحد تخصصی تعمیر لپ تاپ بانک نرم افزار مرکزی انجام می گردد. کارشناسان با تجربه ای در این واحد، با استفاده از ابزار پیشرفته و قطعات یدکی درجه یک، اقدام به ترمیم این بخش حساس لپ تاپ می نمایند.تکنسین های واحد تعمیرات لپ تاپ در شیراز ،کارشناسانی دوره دیده هستند که از سالها تجربه در زمینه ی تعمیرات انواع لپ تاپ بهره مند می باشند.این افراد، ضمن تسلط کامل بر قطعات داخلی و خارجی لپ تاپ ها، توانایی تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ را در بالا ترین سطح کیفی دارا می باشند.

منبع : https://centersoftware.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد