بانک نرم افزار مرکزی

ارائه دهنده نرم افزار های اورجینال و نرم افزار های مهندسی و تخصصی و تعمیرات نرم افزار و سخت افزار در شیراز می باشد

بانک نرم افزار مرکزی

ارائه دهنده نرم افزار های اورجینال و نرم افزار های مهندسی و تخصصی و تعمیرات نرم افزار و سخت افزار در شیراز می باشد

نصب بازی کامپیوتری در شیراز

نصب بازی کامپیوتری در شیراز :

نصب بازی کامپیوتری در شیراز یکی از مهمترین خدمات نرم افزاری کامپیوتر و لپ تاپ بانک نرم افزار مرکزی است . ما سالهاست در زمینه نصب بازی آنلاین ، نصب بازی های جدید ، نصب بازی فکری ، نصب بازی فوتبال ، نصب بازی دخترانه ، نصب بازی پابجی و ... فعال هستیم بنابراین به شما اطمینان خاطر می دهیم که انتخاب درستی کردید.

بازی با کامپیوتر چه دسکتاپ و چه لپ تاپ به راحتی کنسول نیست. عوامل بسیاری در اجرای بی دردسر بازی روی دسکتاپ و لپ تاپ مؤثر است. به عنوان مثال اگر سیستم شما کارت گرافیک ضعیف دارد یا قدیمی است، قبل از هر گونه اقدامی به خرید بازی یا دانلود بازی، بهتر است سازگاری بازی مورد نظر با سیستم خود را چک کنید.

یکی از آسان ترین و در عین حال پر سوال ترین مواردی که کاربران زیادی را درگیر خود کرده است، نصب بازی برای لپ تاپ و کامپیوترهاست. با توجه به این موضوع، موارد بسیاری وجود دارد که باید قبل از نصب بازی روی pc به آن توجه کرد، همچنین به هنگام نصب بازی کامپیوتری ممکن است مشکلاتی بوجود بیاید که در ادامه به صورت مفصل آنها را توضیح داده ایم. با ما همراه باشید.

به منظور افزایش رفاه حال شما دوستان عزیز، بانک نرم افزار مرکزی امکان کپی بازی های انتخابی شما را روی فلش یا هارد فراهم کرده است. فقط کافی است هارد یا فلش را به فروشگاه آورده و بازی های خود را انتخاب کنید.

نرم افزار های مورد نیاز برای نصب بازی کامپیوتری در شیراز کدام اند ؟

  1. آخرین نسخه درایور کارت گرافیک انویدیا
  2. آخرین نسخه درایور کارت گرافیک AMD
  3. دایرکت ایکس Directx ورژن های 9، 10، 11 و 12
  4. نرم افزار ++Microsoft Visual C
  5. نرم افزار Microsoft .NET Framework
  6. نرم افزار Nvidia PhysX: در بازی هایی که ارور physxloader.dll باید از این نرم افزار استفاده کنید.
  7. نرم افزار openAL : در بازی هایی که ارور Openal32.dll باید از این نرم افزار استفاده کنید.
  8. نرم افزار XNA Framework Redistributable : ارور خاصی نداره ولی این نرم افزار جز یکی از حیاتی ترین نرم افزار ها برای اجرای بازی ها هست.

"نکات نصب بازی در ویندوز 10"

 

 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by آموزش کامپیوتر | نرم افزار (@centersoftware.ir)

 

نکاتی که باید قبل از دانلود بازی کامپیوتری و نصب آن بدانید

1. فضای هارد کافی

یکی از مشکلات نصب بازی ، این است که هارد شما فضای کافی برای نصب بازی ندارد. بسیاری از بازی ها فضای زیادی برای نصب می خواهند. حتما قبل از نصب بازی (GAME) ، فضای هارد دیسک را در بخش مشخصات بازی ببینید. تقریبا دوبرابر حجم ستاپ فضای کافی داشته باشید.توصیه می کنیم از سالم بودن هارد سیستم هم مطمئن شوید.

2. غیر فعال کردن آنتی ویروس

دقت داشته باشید که آنتی ویروس سیستم یا ویندوز دیفندر شما به طور کامل غیرفعال باشد.

3. بررسی سخت افزار سیستم

بازی ها نیاز به سیستم با مشخصات خاصی دارند . نمی توانید هر بازی را روی هر سیستم یا لپ تاپ نصب کنید. Can You RUN It ،یک وبسایت رایگان است که می توانید سازگاری سیستم خود با هر بازی را چک کنید. کافی است نام بازی که می خواهید دانلود یا خرید کنید را در کادر جستجوی آن وارد کنید. بعد از کلیک دکمه Can You RUN It، مشخصات مورد نیاز سیستم برای بازی نمایش داده می شود.

تشخیص سازگاری سخت افزار سیستم با بازی قبل از نصب

سپس می توانید مشخصات سیستم خود را با آن مشخصات ارائه شده وبسایت مقایسه کنید و متوجه شوید: که آیا این بازی روی کامپیوتر من کار می کند؟ آیا این بازی روی لپ تاپ من نصب و اجرا می شود؟

4. مناسب بودن کارت گرافیک

مشکل دیگر نصب بازی ، کارت گرافیک و CPU می باشد. نمی توانید یک بازی سنگین را روی یک سیستم قدیمی نصب کنید. مشخصات سیستم خود را چک کنید. مشخصات بازی را در هنگام خرید یا قبل از دانلود چک کنید.

تذکر: اگر کارت گرافیک لپ تاپ یا کامپیوتر شما اینتل آن بورد است (integrated Intel graphics) و سیستم شما گرافیک جداگانه NVIDIA یا AMD ندارد، مطمئنا در نصب و اجرای بازی های زیادی با مشکل برخورد می کنید. هرچند لپ تاپ های جدید هر دو گرافیک را ارائه کرده اند و بر حسب نیاز سیستم از آنها استفاده می کنند. به هر حال قبل از دانلود بازی یا خرید بازی، سازگاری آن با سیستم خود را چک کنید.

5. کرک کردن بازی

بسیاری از بازی ها در ایران خریداری نمی شود و نیاز به کرک دارد. کرک کردن یعنی نصب غیرقانونی بازی یا نرم افزار ، مثلا قیمت یک بازی در کشورهای دیگر چند میلیون می باشد ولی شما آن را با قیمت چند هزار تومان خریداری می کنید.هر بازی نیاز به کرک خاصی دارد یعنی روش خاصی برای کرک بازی وجود ندارد. باید طبق دستورالعمل بازی را کرک کنید.

6.انتخاب آدرس بازی

همیشه از آدرس کوتاه برای نصب بازی استفاده کنید. ” زیرا که اسم فایل ها یا پوشه های طولانی ممکن است که در فرایند نصب یا اجرای بازی اختلال ایجاد کند .  مثلا آدرس C:/vgir را برای نصب بازی انتخاب کنید.

- توصیه میشود بازی یا ستاپ را با Run as administrator اجرا کنید

- تا حد امکان از بکار بردن حروف فارسی در نام پوشه محل نصب بازی و یا ستاپ بازی و درایو  استفاده نفرمایید.

نکاتی که باید قبل از نصب بازی کامپیوتری بدانید

خدمات نصب بازی کامپیوتری در بانک نرم افزار مرکزی :

  • نصب بازی روی کیس
  • نصب بازی روی لپ تاپ
  • کپی دیتای بازی روی لپ تاپ و کیس
  • کپی بازی روی فلش و هارد
  • فروش دیسک انواع بازی
  • نصب بازی های آنلاین
  • ساخت اکانت بازی های آنلاین
  • آپدیت بازی های انلاین

بررسی سوالات رایج :

1. چرا بازی ها و برنامه های قدیمی روی ویندوز 10 اجرا نمی شوند؟

برخی از بازی ها و برنامه های قدیمی روی ویندوز 10 اجرا می شوند. این بستگی به برنامه دارد.

وابستگی به نسخه های قدیمی نرم افزار: برخی از نرم افزارها به کتابخانه های قدیمی بستگی دارند که دیگر به طور خودکار در نصب ویندوز 10 درج نمی شوند.
نرم افزار 16 بیتی: نسخه های 64 بیتی ویندوز حاوی لایه سازگاری داخلی برای برنامه های قدیمی 16 بیتی نیست.

نرم افزار DOS :  ویندوز 10 مانند همه نسخه های ویندوز از زمان Windows XP ، دیگر برنامه های DOS  را اجرا نمی کند. برخی از برنامه های DOS هنوز اجرا می شوند ، اما اکثریت قریب به اتفاق بازی ها به راحتی کار نمی کنند.
DRM : مسئله دیگری که با برنامه های قدیمی ویندوز روبرو هستید ، راه حلهای DRM غیرقابل استفاده یا مستهلک است که برنامه ها را متوقف می کند. به عنوان مثال ، SecuROM DRM  باعث بروز مشکلات عمده برای بازی های قدیمی در سیستم های جدید می شود.

نصب بازی روی ویندوز 10

2. فایل مود شده چیست ؟

فایل مود شده همانند بازی اصلی است با این تفاوت که یک یا چند قابلیت در بازی هک شده است.مثلا پول بینهایت دارد یا آیتم های داخل بازی قفل نیست و روش نصب فایل مود شده دقیقا مانند فایل اصلی (apk) است.

برخی از بازی ها فقط از یک فایل apk تشکیل شده اند و برخی دارای فایل مود هستند و برخی از آنها علاوه بر فایل apk دارای فایل data نیز می باشند.

3. دلیل خروج ناگهانی و بسته شدن بازی چیست؟

این مشکل به احتمال زیاد از عدم توانایی سخت افزاری سیستم شما برای اجرای این بازی و یا عدم سازگاری نسخه بازی با ویندوز شما ناشی می شود.لازم است قبل از نصب ، از توانایی سخت افزاری کامپیوتر یا لپ تاپ خود مطلع شوید. 

4. دلیل خطایی که هنگام کپی دیتا رخ میدهد (annot copy file . The device has either stopped responding or been disconnected) چیست؟

اصولا این خطابه هنگام نصب بازی کامپیوتری هنگامی رخ می دهد که قصد داریم پوشه دیتا را در فولدر obb یا data از طریق کامپیوتر کپی کنیم و دلیل آن هم محافظت این پوشه هاست 

برای رفع این خطا باید ابتدا پوشه دیتا را در یک فولدر دیگر در کامپیوتر کپی کنیم و سپس با استفاده از یک برنامه مدیریت فایل پوشه دیتا را به پوشه مورد نظر (یعنی obb و یا Data) انتقال دهیم.

5. دلیل بروز خطای اتصال به اینترنت در هنگام اجرای بازی چیست؟

برخی بازی ها در اولین اجرای خود نیاز به اتصال به اینترنت دارند و برخی بازی های آنلاین مانند کلش آو کلنز برای اجرا نیاز به اتصال همیشگی اینترنت دارند که بهتر است قبل از اجرا اتصال خود را به اینترنت چک کنید.

نرم افزار های مورد نیاز برای نصب بازی کامپیوتری

6.  چگونه می توانم بازی را از رایانه حذف نصب کنم؟

به پرونده های ویندوز خود بروید و موردی را به نام system 32 یا c: \ windows \ system 32 حذف کنید. سپس این گزینه شما را به منویی می برد که می توانید انتخاب کنید بازی را حذف نصب کنید.

7. آیا می توانم یک بازی را روی USB یا فلش کپی کنم؟

هم بله و هم خیر. شما می توانید تمام پرونده های بازی را به درایو USB منتقل کنید ، اما اگر فقط فایل اجرایی را منتقل کنید ، اجرا نمی شود. بازی ها دارای پرونده های داده زیادی هستند که برای تهیه بافت ، مدل شخصیت ها و سایر اطلاعات لازم از آنها خارج می شوند. علاوه بر ایمن می توانید نصب بازی از روی فلش در کامپیوتر را هم انجام دهید.

کلام آخر :

بانک نرم افزار مرکزی یکی از مجهزترین دفاتر فنی کشور و بزگترین مرجع گیمرهای حرفه ای در جنوب کشور با سابقه 10 ساله در حوضه فروش و نصب بازی و تعمیرات و خدمات کنسول های بازی اعم از ایکس باکس ۳۶۰ – پلی استیشن ۴ – ایکس باکس وان و تمامی خدمات دیگر می باشد. مرکز ما با داشتن نماد اعتماد الکترونیک به شما این اطمینان را میدهد تا خرید مطمئن داشته باشید.

این مطالب را ازدست ندهید :

روش های افزایش کیفیت و سرعت بازی در ویندوز 

چگونه آپدیت درایور کارت گرافیک AMD را انجام دهیم ؟

9 روش رفع مشکلات دانلود در مایکروسافت استور 

نصب نرم افزارهای تخصصی در شیراز 

نصب ویندوز در شیراز

نصب آنتی ویروس در شیراز 

منبع : https://centersoftware.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد