بانک نرم افزار مرکزی

ارائه دهنده نرم افزار های اورجینال و نرم افزار های مهندسی و تخصصی و تعمیرات نرم افزار و سخت افزار در شیراز می باشد

بانک نرم افزار مرکزی

ارائه دهنده نرم افزار های اورجینال و نرم افزار های مهندسی و تخصصی و تعمیرات نرم افزار و سخت افزار در شیراز می باشد

فروش نرم افزارهای تخصصی در شیراز

فروش نرم افزارهای تخصصی در شیراز

فروش نرم افزارهای تخصصی در شیراز یکی از خدماتی است که توسط مرکز ما انجام می شود. فروشگاه بانک نرم افزار مرکزی ،کامل ترین و بزرگترین بانک نرم افزار در شیراز است که مرجعی مطمئن در زمینه فروش نرم افزارهای کاربردی، نرم افزار تخصصی و پکیج های آموزشی رشته های مختلف در سطح شیراز و کشور می باشد. همچنین فروشگاه بانک نرم افزار مرکزی نمایندگی رسمی شرکت قدرتمند ESET در شیراز بوده که امکان خرید لایسنس کلیه محصولات این شرکت را به صورت مستقیم به همراه خدمات پشتیبانی در اختیار کاربران گرامی قرار داده است.

علاوه بر این بانک نرم افزار مرکزی نمایندگی رسمی حسابداری هلو ، نیکان ، مطبخ و ... در شیراز می باشد که علاوه بر فروش حسابداری در شیراز ،نصب حسابداری را هم به صورت کامل انجام می دهد.

کدام نوع محصول را باید خریداری کرد؟

شما برای خرید نرم افزار در شیراز باید به نیاز ها و خواسته‌ هایتان توجه کنید. ممکن است نیاز داشته باشید سیستم عامل کامپیوتر خود را تعویض کنید که مجموعه ‌های مختلف سیستم عامل، مناسب شما خواهند بود. همچنین، ممکن است بخواهید مجموعه نرم افزارهای کاربردی ، نرم افزارهای گرافیکی، نرم افزار حسابداری ، نرم افزارهای مهندسی ، نرم افزارهای برنامه نویسی و یا آنتی ویروس را بر روی سیستم خود نصب کنید که همگی این نرم افزارها موجود هستند و می توانید به راحتی آنها را خریداری کنید و از آنها استفاده کنید.

مزیت های خرید نرم افزار از بانک نرم افزار مرکزی

ما با داشتن یک دهه تجربه در زمینه فروش نرم افزارهای تخصصی در شیراز و پکیج های آموزشی ،می توانیم علاوه بر نرم افزار مورد نیاز شما در زمینه های زیر به شما کمک کنیم :

  • نصب نرم افزار رایگان در صورت خرید نرم افزار از فروشگاه ما
  • امکان مرجوعی نرم افزار و پکیج آموزشی در صورت خرابی یا معیوب بودن
  • ارسال به سراسر ایران در کمترین زمان
  • بررسی تخصصی سیستم شما قبل از نصب نرم افزار
  • نصب انلاین نرم افزار با نرم افزار انیدسک (بعضی نرم افزارها امکان نصب از راه دور را ندارند)

خرید نرم افزار از فروشگاه بانک نرم افزار مرکزی

کدام شرکت ها در زمینه ارائه مجموعه های نرم افزاری فعالیت دارند؟

شرکت های مختلفی در زمینه ارائه نرم افزارهای مختلف و همچنین مجموعه های نرم افزاری، فعالیت دارند که شرکت‌ های آریاگستر، گردو، نوین پندار، پرنیان، بلوط، جی بی تیم، پرند و غیره، از جمله مطرح ترین شرکت‌ ها در این زمینه هستند که انواع مختلفی از نرم افزار ها، آنتی ویروس ها، نسخه های مختلف ویندوز و غیره را ارائه می دهند.

مجموعه های کامل نرم افزاری چه مزیتی دارند ؟

مجموعه های کامل نرم افزاری مانند گردو و کینگ که هر ساله نسخه های جدید و به روز آنها منتشر می ‌شود، گزینه‌ های بسیار مناسبی برای داشتن انواع برنامه های مختلف هستند. با تهیه این مجموعه ها، می توانید به نرم افزارها به صورت یک جا دسترسی داشته باشید که برای بسیاری از افراد، انتخاب مناسبی هست.

بانک نرم افزار مرکزی برای رفاه حال شما مشتریان عزیز، طرح ویژه ای فراهم کرده است. به این صورت که اگر شما نسخه های قبلی مجموعه نرم افزاری king را دارید، ما پکیج شما را خریداری کرده و آخرین نسخه از مجموعه کینگ را به شما می فروشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

نرم افزار های پرفروش بانک نرم افزار مرکزی

  • سیستم عامل Windows 10 Pro اورجینال Microsoft و دیگر سیستم عامل ها
  • مجموعه نرم افزار های برنامه نویسی
  • آنتی ویروس های اورجینال تک کاربره و چند کاربره
  • نرم افزار حسابداری هلو برای مشاغل مختلف ، نرم افزار حسابداری رستوران و فست فود مطبخ و زعفران ، نرم افزار حسابداری نیکان
  • مجموعه کامل نرم افزاری کینگ و گردو
  • انواع بازی

روش‌های دسترسی به محصولات موجود در بانک نرم افزار مرکزی

  1. تهیه و خرید نرم افزار از طریق سایت www.centersoftware.ir
  2. تهیه و خرید از طریق تماس با شماره 09173200373
  3. ثبت سفارش از طریق اینستاگرام centersoftware.ir@

طبق ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی خریدار به شرط باز نشدن کالا و بسته بندی و در صورت وارد نیامدن هرگونه خسارتی به کالا و بسته بندی نرم افزار های اورجینال تا 7 روز کاری فرصت دارد تا انصراف خود را از خرید کالا اعلام نماید.

جمع بندی

اگر به اینترنت مناسب برای دانلود نرم افزارهای مورد نیاز دسترسی ندارید و یا حجم نرم افزارها بالاست و به آنها نیاز واجب دارید، تهیه کردن نرم افزارهای مختلف و همچنین مجموعه های جامع نرم‌ افزاری، انتخابی مناسب برای افراد مختلف می باشند. با توجه به نکاتی که گفته شد، بانک نرم افزار مرکزی با فروش نرم افزارهای تخصصی در شیراز آماده خدمت رسانی به شماست و شما به راحتی می توانید نرم افزار مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید و از قابلیت ‌های آن بهره مند شوید.

بانک نرم افزار مرکزی با داشتن بزرگترین سایت فروش نرم افزار در جنوب کشور آماده خدمت رسانی به شماست.مهم نیست در کدام نقطه از کشور هستید ما در حداقل زمان با کمترین هزینه خرید شما را به دست شما میرسانیم و هدف اصلی ما رضایت مندی شما دوست عزیز است. 

این مطالب را از دست ندهید :

نصب ویندوز در شیراز 
تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ در شیراز
نصب آنتی ویروس در شیراز 
آموزش تعویض هارد لپ تاپ در شیراز 
نصب نرم افزار حسابداری در شیراز
تعویض رم لپ تاپ در شیراز 
نصب نرم افزارهای تخصصی در شیراز 

منبع : https://centersoftware.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد