بانک نرم افزار مرکزی

ارائه دهنده نرم افزار های اورجینال و نرم افزار های مهندسی و تخصصی و تعمیرات نرم افزار و سخت افزار در شیراز می باشد

بانک نرم افزار مرکزی

ارائه دهنده نرم افزار های اورجینال و نرم افزار های مهندسی و تخصصی و تعمیرات نرم افزار و سخت افزار در شیراز می باشد

خرید باتری لپ تاپ در شیراز

راهنمای خرید باتری لپ تاپ در شیراز

خرید باتری لپ تاپ در شیراز یکی از چند محصولی است که می توانید با اطمینان کامل از بانک نرم افزار مرکزی تهیه کنید. فروشگاه بانک نرم افزار مرکزی با سالها تجربه علاوه بر فروش نرم افزارهای تخصصی و کاربردی و پکیج های آموزشی، در امر فروش قطعات و لوازم جانبی از قبیل باطری لپ تاپ ، شارژر ، کیبورد ، مادربرد ، ال سی دی ، ال ای دی لپ تاپ امروزه تبدیل به مرجع معتبری در جنوب کشور شده است.

برای خیلی از مردم لپ تاپ به یکی از اصلی ترین ابزار ها برای انجام کارهای روزمره ی مختلف تبدیل شده است. قطعا باطری لپ تاپ یکی از مهم ترین خصوصیاتی است که آن را برای مواقع و مکان هایی که به برق دسترسی نداریم مناسب می کند,بنابراین خرید ،حفظ و نگهداری صحیح باطری لپ تاپ دغدغه بسیاری از کاربران می باشد.

باتری لپ تاپ که وسیله‌ی تامین نیروی مورد نیاز لپ تاپ را برعهده دارد، بیش از سایر قسمت‌ها نیازمند مراقبت و حفاظت است. عوامل متعددی مانند اتصال طولانی مدت به برق شهری، تخلیه و دشارژ کامل باتری، فرسودگی، گذر زمان و… ممکن است شما را مجبور به تعویض باتری لپ تاپ کنند. باتری برندها و لپ تاپ‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است و مهم‌ترین اصل در خرید آن‌ها توجه به سازگاری میان باتری و لپ تاپ است.

بیشتر بخوانید : تست سلامت باتری لپ تاپ

قیمت باتری لپ تاپ در شیراز

اگر قصد خرید باتری لپ تاپ در شیراز دارید،قطعایکی از مسائل تاثیر گذار در انتخاب باتری،قیمت و بودجه ای است که برای خرید باتری دارید. بسته به مقدار باتری ، اندازه و عمر لپ تاپ ، قیمت ها ممکن است متفاوت باشد. با توجه به اینکه باتری غیر اورجینال لپ تاپ و تبلت در بازار وجود دارد و از کیفیت مناسبی برخوردار نمی باشد.

بانک نرم افزار مرکزی در تلاش است با فروش باتری اورجینال لپ تاپ خدمات بهتری به مشتریان عرضه نماید. ضمن اینکه باتری اورجینال قیمت بالاتری نسبت به باتری کپی دارد ولی یک بار خرید باتری اورجینال بهتر از چند بار خرید باتری کپی و مراجعه به گارانتی می باشد. توصیه ما این است که برای سلامت لپ تاپ خود از باتری اورجینال استفاده نمایید.

راهنمای خرید باتری لپ تاپ در شیراز

سؤالات متداول :

آیا می توان باتری لپ تاپ های مختلف را به جای هم استفاده کرد؟

معمولا طراحی قاب لپ تاپ به شکلی است که این مورد امکان ندارد ولی اگر قاب ها شبیه به هم بودند ، بهتر است این کار را انجام ندهید و فقط از باتری همان مدل استفاده کنید نه مدل های دیگر.

بیشتر بخوانید : تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ در شیراز

زمان تعمیر باتری چقدر است؟

زمان تعمیر باتوجه به نوع خرابی از 1 روز تا 1 هفته متغیر است. شما می توانید می توانید تعمیر لپ تاپ خود را با خیال آسوده و تضمین کیفیت به ما بسپارید .

 

نکاتی که باید قبل از خرید باتری لپ تاپ بدانید :

قبل از خرید باتری لپ تاپ در شیراز ، ابتدا باید از سازگاری آن با رایانه مطمئن شوید و سپس موادی را که از آن ساخته شده در نظر بگیرید. همچنین بهتر است به درجه قدرت و عمر مفید نگاه کنید ، زیرا اینها تأثیر زیادی در عملکرد و طول عمر آن دارند. علاوه بر این ، ممکن است بخواهید این موضوع را بررسی کنید که آیا یک باتری نو یا یک باتری کارکرده می خواهید. هرکدام را که انتخاب می کنید ، باید به ضمانت های ارائه شده نیز توجه کنید و مطمئن شوید که با استانداردهای ایمنی مطابقت دارد.

در ادامه به بررسی مهمترین نکاتی که باید بدانید می پردازیم، با ما همراه باشید :

بیشتر بخوانید : خرید لپ تاپ دست دوم  در شیراز

سازگاری

اولین چیزی که هنگام خرید باتری لپ تاپ در شیراز باید به آن توجه کنید ، سازگاری با رایانه است. بیشتر آنها برای کار با مدلهای خاصی از رایانه ساخته شده اند و این اطلاعات را در توضیحات محصولشان آورده اند. برای اطمینان از اینکه باتری لپ تاپ با رایانه شما سازگاری دارد ، باید از مدل لپ تاپ خود مطلع شوید.برای فهمیدن مدل لپ تاپ خود، داخل محفظه باتری را در حالی که خاموش است و به برق وصل نیست ، بررسی کنید. شما همچنین می توانید شماره قطعه باتری را که روی محفظه آن قرار دارد ، پیدا کنید.

نکاتی که باید قبل از خرید باتری لپ تاپ بدانید

موادسازنده باتری لپ تاپ

دومین نکته ای که باید برای خرید باتری لپ تاپ در شیراز بررسی کنید موادی است که باتری از آنها ساخته شده است. در نظر بگیرید: نیکل کادمیوم (NiCad) ، نیکل فلز هیدرید (NiMH) ، لیتیوم یون (LiON) یا پلیمرهای یون لیتیوم (Li-Poly).

  • نیکل کادمیوم (NiCad) : باتری های NiCad عمدتا منسوخ شده اند ، زیرا بسیار سنگین هستند و عمر زیادی ندارند.
  • نیکل فلز هیدرید (NiMH) : باتری های NiMH عمر طولانی تری نسبت به NiCads دارند اما به طور قابل توجهی کوتاه تر از LiONs و Li-Polys هستند. آنها همچنین وزن بیشتری دارند و “اثر حافظه” دارند که باعث می شود توانایی شارژ کامل را از دست بدهند.

به طور کلی ، باتری های LiON و Li-Poly بهترین گزینه هستند ، به شرطی که با لپ تاپ شما سازگار باشند ، زیرا سبک هستند ، از ماندگاری بیشتری نسبت به NiMH ها برخوردارند و حدود یک سوم سبک تر هستند. آنها همچنین با سرعت بیشتری شارژ می شوند و همچنین سازگار با محیط زیست هستند.

صرف نظر از نوع نهایی باتری لپ تاپ ، باید مطمئن شوید که سلول های هر باتری به گونه ای ساخته شده اند که مطابق با استانداردهای بین المللی ایمنی باتری لپ تاپ باشند ، مانند مواردی که توسط Underwriters Laboratories (UL) تعیین شده اند.

ظرفیت

ظرفیت یا رتبه بندی قدرت یکی دیگر از موارد مهم است که قبل از خرید باتری لپ تاپ در شیراز حتماٌ به آن توجه کنید. این میزان نیرویی است که باتری می تواند تولید کند و معمولاً بر حسب میلی آمپر (میلی آمپر) نوشته می شود. هر چقدر ظرفیت بیشتر باشد ، باتری بیشتر از قبل نیاز به شارژ مجدد دارد ، بنابراین به دنبال بالاترین عدد میلی آمپر ساعت باشید. بیشتر باتری های جدید حداقل 5000 میلی آمپر ساعت ارزیابی می شوند.

خرید باتری های مارک دار در مقابل بدون مارک

ممکن است بخواهید این موضوع را بررسی کنید که آیا می خواهید یک باتری لپ تاپ با نام تجاری مانند باتری لپ تاپ خود خریداری کنید یا یک باتری جایگزین عمومی. بسیاری از شرکت های تجاری و شرکت هایی که باتری های عمومی تولید می کنند اجزای سازنده خود را از همان تولیدکنندگان دریافت می کنند ، بنابراین ممکن است تفاوت عمده ای ایجاد نکند.

اما برخی از نسخه های نام تجاری از استانداردهای ایمنی دقیق تری نسبت به استاندارد های عمومی برخوردار هستند و برخی از آنها از اجزای مختلف و با کیفیت بالاتر استفاده می کنند. همچنین ، برخی از نسخه های نام تجاری با ضمانت های بهتری نسبت به نسخه های عمومی ارائه می شوند.

باتری های مارک دار گران تر از باتری های عمومی هستند ، بنابراین اگر یک باتری لپ تاپ با نام تجاری و یک ژنرال عمومی را مقایسه کنید و متوجه شوید که تا حد زیادی مشابه هستند ، ممکن است بخواهید باتری عمومی استفاده کنید.

خرید باتری لپ تاپ اورجینال در شیراز

باتری نو یا دست دوم 

علاوه بر مسئله مارک تجاری ، باید به این فکر کنید که آیا شما یک باتری لپ تاپ جدید می خواهید یا یک باتری دست دوم. اگرچه برخی از باتری های کارکرده بسیار خوب هستند و اغلب ارزان تر از باتری های نو هستند ، اما خرید باتری لپ تاپ استوک کمی خطرناک است ، زیرا شما واقعاً نمی دانید که باتری چند ساله است و ممکن است به طور ناگهانی از بین برود. همچنین ، بسیاری از باتری های کارکرده با ضمانت های بسیار خوبی ارائه نمی شوند ، بنابراین ارزش دارد که فقط یک باتری نو تهیه کنید ، مخصوصاً اگر زیاد از لپ تاپ استفاده می کنید.

ضمانتنامه

قبل از خرید باتری لپ تاپ در شیراز ، ببینید آیا باتری با هر نوع ضمانتی همراه است و مدت زمان ضمانت آن طولانی باشد. ضمانت در صورت معیوب بودن باتری، کار را آسان می کند زیرا ممکن است باتری را برای باتری نو بازپرداخت کنید یا هزینه آن را پس بگیرید.

راهنمای استفاده از باتری لپ تاپ

1-پس از خرید باتری لپ تاپ در شیراز ، باتری نیاز به حدود 8 ساعت شارژ اولیه دارد.

نکته : میزان شارژی که باتری ارائه میدهد ، بستگی به طراحی سخت افزاری لپ تاپ و نحوه ی کاربردی آن دارد.( مثال : استفاده از DVD-RW  میزان مصرف انرژی را در دستگاه افزایش میدهد.)

2-در صورت استفاده و  0% شدن ، باتری خارج از گارانتی و تعهدات شرکت میباشد.  

* منظور از صفر درصد شدن ، تعداد دفعاتی میباشد که لپ تاپ با میزان شارژ صفر درصد،خاموش میشود.

**  درصورت خرید اشتباه توسط مشتری و یا خراب بودن لپ تاپ،باتری خریداری شده به هیچ عنوان مرجوع نمیگردد.

3-شارژ باتری نباید به کمتر از 10% برسد.خالی شدن کامل باتری باعث آسیب جدی و حتی خرابی آن میشود.

4-باتری حداقل هفته ای یکبار باید تا 10% خالی شده و مجددا شارژ شود. اگر باتری برای 2 روز متوالی در حال شارژ شدن است ، لطفا یکبار آن را تا 10 % خالی و دوباره شارژ نمایید.

5-باتری باید دور از گرما ، برودت و رطوبت باشد.

6-مادامی که لپ تاپ روشن است،هرگز باتری را از دستگاه خارج ننمایید.

7-در صورت استفاده نکردن از باتری بیش از یک ماه ، خرید شما خارج از گارانتی و تعهدات این شرکت میباشد.

8-همراه داشتن لپ تاپ برای رفع و رجوع خرابی باتری داخلی الزامیست.

9-در صورتی که لپ تاپ یا سرفیس در حالت خاموش شارژ کم میکند،دستگاه شما به اصطلاح امپر کشی دارد و نیاز به تعمیر مادربرد میباشد.

نکته : لطفا تنظیمات Power Options  لپ تاپ خود را برای بهبود عملکرد و سلامت باتری و دستگاه طبق دستور ذیل اصلاح نمایید.

 ↩ START  ⋙   Power Options    ⋙    Balanced  ⋙   Change Plan Setting⋙ Change Advanced Power Settings ⋙ +Battery

 

منبع : https://centersoftware.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد