بانک نرم افزار مرکزی

ارائه دهنده نرم افزار های اورجینال و نرم افزار های مهندسی و تخصصی و تعمیرات نرم افزار و سخت افزار در شیراز می باشد

بانک نرم افزار مرکزی

ارائه دهنده نرم افزار های اورجینال و نرم افزار های مهندسی و تخصصی و تعمیرات نرم افزار و سخت افزار در شیراز می باشد

مزایا خرید لپ تاپ دست دوم (کارکرده)

آیا لپ تاپ دست دوم بخریم یا نه ؟

 

مزایا خرید لپ تاپ دست دوم : اگر به خرید یک لپ تاپ فکر می کنید، اما علاقه ای به پرداخت هزینه زیادی ندارید، یک گزینه واقعا هوشمندانه خرید یک لپ تاپ دست دوم (کارکرده) است. ما در این مقاله مزایا خرید لپ تاپ دست دوم را بررسی می کنیم. با افزایش قیمت‌های نجومی لپ‌ تاپ ‌های امروزی، خریدوفروش لپ تاپ‌ های کارکرده بسیار اوج گرفته است. به‌این‌ترتیب بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا به‌جای آنکه هزینه بسیاری را بابت لپ ‌تاپ های نو پرداخت کنند، لپ ‌تاپ‌ های دست دوم را با هزینه کمتر تهیه کنند.بسیاری از مصرف کنندگان تمایلی به خرید یک لپ تاپ استوک ندارند زیرا می ترسند که در مدت کوتاهی پس از خرید آن از کار بیفتد اما این فقط یک شایعه بی اساس است. با نگاهی به تجزیه و تحلیل هزینه و فایده خرید لپ تاپ دست دوم، اکثریت قریب به اتفاق مردم اگر یک لپ‌تاپ کارکرده یا تعمیر شده بخرند، واقعاً جلوتر خواهند بود.

 

ما در بانک نرم افزار مرکزی رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ‌های دست دوم و استوک اروپایی موجود است که قبل از هر معامله یا پیشنهاد به کاربر، همه چیز درباره لپ تاپ استوک به طور کامل تست و آزمایش شده اند و تمام تست های سخت افزاری توسط کارشناسان با تجربه مرکز انجام میشود تا اطمینان حاصل شود که عملکرد مطلوبی دارند و به شما اطمینان داده شود که همیشه یک معامله شگفت‌انگیز داشته باشید. 

 

مزایا خرید لپ تاپ دست دوم بسیار زیاد است و در زیر 5 مورد از مهمترین آنها را توضیح خواهیم داد.

 

لپ تاپ چند سال کار کرده است؟

قبل از بررسی مزایا خرید لپ تاپ دست دوم حتما به این نکته توجه کنید که از مهم ترین نکات خریدن لپ تاپ دست دوم تعداد سال کارکرد آن است. از آن جایی که سن استاندارد لپ تاپ نهایتا 4 تا 5 سال است، در زمان خرید این نکته را حتما توجه کنید که لپ تاپ های کم سن را خریداری نمایید. چرا که کاربری بالاتری خواهند داشت. با خرید این لپ تاپ ها می توانید امید داشته باشید که در زمان بروز مشکلات حداقل کمترین خسارت را پرداخت می کنید. اگر لپ تاپ با سن بالا را خریداری کنید مسلماً در زمان بروز مشکل نیاز به تعویض قطعات و صرف هزینه زیادی دارید. همچنین همانطور که می دانید تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است و مدام در آپدیت های جدید خود، از ورژن هایی سخن می گوید که قابلیت های متفاوتی دارند و لپ تاپ های قدیمی به دلیل داشتن نرم افزار و سخت افزار قدیمی قابلیت پشتیبانی از این امکانات و تکنولوژی های جدید را ندارند. پس اگر لپ تاپی با سن بالا را خریداری می کنید بدون شک در یک یا دو سال آینده مجددا نیاز به تعویض آن خواهید داشت.

 

توصیه مطالعه : نحوه تست لپ تاپ دست دوم

 

نحوه تست لپ تاپ دست دوم _ لپ تاپ چند سال کار کرده است؟

 

مزایا خرید لپ تاپ دست دوم ( استوک )

1. میتوانید کلی پول ذخیره کنید


یکی دیگر از مزایا خرید لپ تاپ دست دوم این است که خرید لپ تاپ استوک یا دست دوم باعث میشود کلی در هزینه‌هایتان صرفه جویی کنید. حتما لازم نیست بتوانید آخرین بازی روز را روی آن اجرا کنید، حتی می‌توانید مدل ضعیف‌تری انتخاب کنید، چرا که ممکن است با لینوکس یا ویندوز 7 هم کارتان راه بیفتد. لازم نیست کامپیوتر خیلی قدیمی‌ای بخرید، می‌توانید برندهای اپل، دل، اچ‌پی و ایسوس که فقط چند سال ازعمرشان میگذرد را هم با قیمتی خوب تهیه کنید.

 

این محصولات با توجه به قیمت برای افراد با بودجه های پایین تر، کارایی بیشتری نسبت به لپ تاپ های نو هم قیمت به ارمغان می آورند. به عبارت دیگر، همه می دانیم که علت قیمت بالای برخی لپ تاپ ها کانفینگ و کارایی حرفه ای آن دستگاه ها می باشد. حال آن که شما با صرف هزینه ی یک لپ تاپ آکبند با کارایی متوسط، می توانید یک لپ تاپ استوک فوق قوی و با کیفیت تهیه کنید.

2. اجتناب از قابلیت های غیر ضروری در لپ تاپ های کارکرده

 

هنگامی که تولید کنندگان لپ تاپ به امر بازاریابی می پردازند،لیستی از گزینه های ارتقا و آپگریدهای سیستم دراختیار شما قرار می دهند. اکثر کاربران نیازی به استفاده از این امکانات ندارند و حاضرنیستند پولی از این بابت پرداخت کنند. بازاریابی برای لپ تاپ هایی که به تازگی وارد بازارشده اند و دارای طرح ها و قابلیت های زیادی هستند به شکلی زیرکانه انجام می شود زیرا شما واقعاً نیازی به همه ی این قابلیت ها ندارید.

 

اگر می‌خواهید هر از گاهی چند صفحه با لپ تاپ کنید، فیلم ببنید و کارهای بسیار سبک انجام دهید، به کلی رم و پردازنده‌ی آخرین مدل احتیاج ندارید. البته که اگر می‌خواهید به طور حرفه‌ای فیلم ویرایش کنید یا برنامه بنویسید به قطعات سخت افزاری قوی احتیاج دارید، اما برای کارهای عادی و روزمره لازم نیست یک سیستم نو بخرید، هرچند که شما می توانید مدل های کارکرده بسیار قوی را نیز در وب سایت های خرید و فروش کالای دست دوم پیدا کنید.

 

همه چیز درباره خرید لپ تاپ استوک در شیراز

3. بدون مشکل سازگاری

 

بسیاری از مردم از خرید لپ تاپ کارکرده خودداری می کنند، زیرا فکر می کنند تاریخ مصرف آنها گذشته و همه چیز قدیمی شده است و مشکلات زیادی در مورد سازگاری و همخوانی برنامه های مختلف آنها وجود داشته باشد. نرخ تغییر در صنعت لپ‌تاپ به قدری بالاست که شرکت‌های نرم‌افزاری برای بقا در این صنعت، طیف وسیعی از نرم افزارها را تولید می کنند و به سادگی بازار را ترک نمی کنند. یکی دیگر از مزایا خرید لپ تاپ دست دوم این است که اکثریت قریب به اتفاق برنامه ها و برنامه هایی که استفاده خواهند شد کاملاً با مدل های قدیمی سازگار هستند.

 

4. لپ تاپ دست دوم به معنی لپ تاپ خراب نیست

 

وقتی مردم لپ‌تاپ‌های خود را بیرون می‌اندازند، نمی‌توان دلیل دقیق آن را پیش‌بینی کرد، اما این دلیل ممکن است لزوماً به این دلیل نباشد که دیگر غیر قابل استفاده است. اکثر لپ تاپ های استوک و کارکرده در واقع از مشاغلی هستند که تمام سیستم های خود را ارتقا می دهند. این بدان معناست که این رایانه و لپ تاپ های دست دوم ،دستگاه هایی با عملکرد بالا هستند که ممکن است اصلاً مشکلی نداشته باشند. وقتی صحبت از لوازم الکترونیکی مصرفی به میان می‌آید، تعدادی از افراد هستند که ترجیح می‌دهند جلوتر از منحنی رشد باشند و همیشه آخرین لپ‌تاپ‌ها را در دسترس داشته باشند. گاهی اوقات افراد زمانی که مشکل کوچکی وجود دارد لپ تاپ خود را بیرون می اندازند که می تواند به راحتی توسط سازندگان برطرف شود.

 

دقت کنید که حروف کیبورد محصولات استوک اوپایی و خارجی هیچ زمانی فارسی نخواهند بود. پس در هنگام خرید لپ تاپ استوک به این نکته توجه کنید تا اشتباها محصول استوک صادره برای ایران خریداری نکنید.

 

5. از چرخه خرید و اسراف رهایی پیدا میکنید


سازندگان کامپیوترها دوست دارند که شما سریعتر دستگاه‌های جدیدشان را خریداری کنید. این کار موجب افزایش سود آنها اما خالی شدن حساب بانکی شما میشود. اپل یکی از کمپانی‌هایی است که از این استراتژی استفاده می کند. اما شما با استفاده از یک لپ تاپ دست دوم خودتان را از این چرخه رها میکنید. دستگاه‌های اپل چند سال بعد هم همان ارزش را دارند و حتی اگر بخواهید پس از استفاده دوباره هم می‌توانید آنها را بفروشید.

 

کلام آخر:

 

در مجموع اگر در هنگام خرید لپ تاپ جدید دو موضوع قیمت و کانفینگ برای شما اهمیت دارد ( که طبیعتا اینطور است)، شما با خرید لپ تاپ استوک به جای لپ تاپ آکبند و نو برد می کنید. به این دلیل که این محصولات کیفیت و قدرت بیشتری نسبت به محصولات نو دارند.

اگر قصد خرید یک لپ تاپ جدید را دارید، به شما توصیه می کنیم برای تجربه ی یک خرید مطمئن و سودمند، از فروشگاه بانک نرم افزار مرکزی و محصولات لپ تاپ استوک اروپایی ما بازدید نمایید تا علاوه بر مهلت تست از 2 ماه گارانتی رایگان به همراه دیگر خدمات پس از فروش این مجموعه بهره مند شوید.

منبع : https://centersoftware.ir/

 

بیشتر بخوانید :

10 نکته کلیدی که قبل از خرید لپتاپ باید بدانیم 

10 نکته طلایی برای افزایش عمر لپ تاپ

تعویض هارد ssd لپ تاپ 

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد